  • 11. Data: 2010-09-09 18:11:55
    Temat: Re: Stukanie w zawieszeniu
    Od: "syntax error" <w...@n...one.has.gone.before.com>

    Użytkownik "btn" <w...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:i68m1e$l7t$1@inews.gazeta.pl...
    > Dzięki za podpowiedzi. Auto oddałem do mechanika i po kilku godzinach gdy
    > się za nie wzięli, to zadzwonili z informacją że mam powybijane poduszki
    > amortyzatorów. Rzecz jasna zgodziłem się na wymianę. Oby to było przyczyną
    > tych stuków. A jeśli nie... to szukam dalej :(

    Dlaczego chłopie zignorowałeś mego posta?

    Te elementy w tych autach się nie psują, po za tym nie jest to poduszka (w
    tych autach nie ma czegoś takiego), a łożysko amortyzatora. W kolumnie
    McPhersona w tym samochodzie jest sprężyna, amortyzator, odbój i łożysko.
    A tak po za tym to szykuj 600 zeta na amortyzatory.

  • 12. Data: 2010-09-09 19:13:27
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-09-09 18:11, syntax error pisze:
> [...]
    > (w tych autach nie ma czegoś takiego), a łożysko amortyzatora. W
    > kolumnie McPhersona w tym samochodzie jest sprężyna, amortyzator, odbój

    Jak może nie być gumowej poduszki amortyzatora w McPhersonie? Łożysko
    jest przykręcone bezpośrednio do blachy kielicha?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 13. Data: 2010-09-09 22:57:16
    Od: "syntax error" <w...@n...one.has.gone.before.com>

    > Jak może nie być gumowej poduszki amortyzatora w McPhersonie? Łożysko jest
    > przykręcone bezpośrednio do blachy kielicha?

    Jest jak piszesz. Tutaj nie ma poduszek.