  • 41. Data: 2009-05-27 07:11:53
    Temat: Re: Sugiestie/opinie o językach programowania.
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <w...@s...medi.com.pl>

    Przemyslaw Osmanski wrote:
    > Dla mnie nie było większego problemu z
    > przejściem na C# choć nie miałem nic do czynienia zarówno z C jak i
    > Javą. Może dlatego, że .NET jest prawie identyczny z VCLem, a samo C#
    > poza brakiem begin ... endow, bardzo podobne także do delphi.

    Nic dziwnego, C# projektował Anders Hejlsberg, twórca Delphi :) Czyżby
    jednak nowoczesne języki szły w kierunku "wymierającego" języka? :)

    > pozdrawiam,
    > Przemek O.

    Pozdrawiam -- Spook.

  • 42. Data: 2009-05-27 11:06:18
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 27 May 2009 09:08:13 +0200, "Wojciech \"Spook\" Sura"
    <w...@s...medi.com.pl> wrote:

    >Brawo.

    Ze co?... Nie ma jezykow "podobnych" do Pascala innych niz Pascal i
    Ada.Polecanie komus Ady byloby nonsensem.

    A.L.

  • 43. Data: 2009-05-27 11:27:03
    Temat: Re: Sugiestie/opinie o jezykach programowania.
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    A.L. pisze:

    > Ze co?... Nie ma jezykow "podobnych" do Pascala innych niz Pascal i
    > Ada.Polecanie komus Ady byloby nonsensem.

    Jeszcze Algol (zwłaszcza do polowania na dinozaury)

  • 44. Data: 2009-05-27 12:21:20
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com>

    On 27 Maj, 13:06, A.L. <a...@a...com> wrote:

    > Polecanie komus Ady byloby nonsensem.

    Poproszę o rozwinięcie.

    --
    Maciej Sobczak * www.msobczak.com * www.inspirel.com

  • 45. Data: 2009-05-27 19:12:47
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Uzytkownik "A.L." <a...@a...com> napisal w wiadomosci grup
    com...
    > Ze co?... Nie ma jezykow "podobnych" do Pascala innych niz Pascal i
    > Ada.Polecanie komus Ady byloby nonsensem.
    >
    > A.L.

    Algol, Modula.

    slawek

  • 46. Data: 2009-05-27 19:33:15
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 27 May 2009 13:27:03 +0200, Jacek Czerwinski <...@...z.pl> wrote:

    >Jeszcze Algol (zwłaszcza do polowania na dinozaury)

    No to dolozymy tez Simule. jest mily i darmowy kompilator, nazywa sie
    CIM

    A.L.

  • 47. Data: 2009-10-02 07:18:26
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Mon, 18 May 2009 21:01:05 +0200, Grzegorz Krukowski
    <r...@o...pl> wrote:

    Odgrzeję jeszcze stary wątek, aby wszystko było w jednym miejscu.
    Gdzie znajdę praktyczne uwagi/porównania na temat kompatybilności
    orginalnego .NET Frameworku z Mono?
    --
    Grzegorz Krukowski