  • 21. Data: 2014-09-04 14:04:01
    Temat: Re: Sumowanie momentów - jak to rozwiązać
    Od: PeJot <P...@s...pl>

    W dniu 2014-09-04 12:32, J.F. pisze:

    > cos pisales o dwoch roznych kierunkach ... hamulec ma os z dwoch stron,
    > czy i tak musisz jakas przekładnie dać ?

    Ano muszę dać przekładnię kątową. Wały są w pionie, a hamulec proszkowy
    na który ma iść suma momentów z zasady pracuje w poziomie. Puki co nie
    znalazłem bardziej sensownego sterowalnego gotowego hamulca na te
    niecałe 1000 rpm, choć widziałem już jakieś rozwiązanie na indukcji.

    > A wiec jesli to ma badac trwalosc to dyfer ...

    Link do gotowego proszę :)

    > albo jednak dwa hamulce,
    > taniej powinno wyjsc :-)

    2 hamulce to 2 x większe momenty strat ( bez obciążenia ), które na
    złość zmieniają się w czasie, czego bardzo nie lubię. Cena też gra rolę.

    --
    P.Jankisz

  • 22. Data: 2014-09-04 15:12:07
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 04.09.2014 o 06:52, PeJot pisze:

    > No to ja poproszę z 10 takich gotowych mechanizmów, nie większych od
    > paczki papierosów :>

    popytaj w sklepach modelarskich tam tego masę..
    https://www.google.pl/search?q=dyferencja%C5%82+mode
    larski&es_sm=93&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=u
    WQIVPC_MYT8ywOOpIKwAg&ved=0CGIQsAQ&biw=1631&bih=939
    http://tinyurl.com/kcb594d

  • 23. Data: 2014-09-05 08:05:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 04 Sep 2014 14:04:01 +0200, PeJot napisał(a):
    > Link do gotowego proszę :)

    ten mi sie podoba
    http://allegro.pl/most-dyfer-przod-bmw-x5-x6-e70-e71
    -3-0d-3-0i-3-64-i4511747864.html

    > 2 hamulce to 2 x większe momenty strat ( bez obciążenia ), które na

    A to ma hamowac, czy pracowac na luzie ?

    > złość zmieniają się w czasie, czego bardzo nie lubię. Cena też gra rolę.

    Nie ma nic za darmo :-)

    J.

  • 24. Data: 2014-09-15 11:46:17
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>