  • 61. Data: 2010-02-04 07:02:08
    Temat: Re: Superheterodyna FM - deser
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Jakis przepis mozna, czy tajne? :)

    Zadna tajemnica http://lpoli.50webs.com/index_files/Salami%20Genoa.p
    df
    Problem tylko taki, ze musisz miec kultury bakterii fermentujacych miecho.

    > PS. Zgodne ono, to salami, z RoHS? Tak zeby nie bylo OT ;P

    Bron Boze :) Pelnoolowiane ;)

  • 62. Data: 2010-02-04 08:50:05
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    BOFH excuse 421: Araneus Diadematus not responding

    > Niektórzy, np. ja, mają uczulenie na materiał paska od tegoż zegarka...
    > Wolę sie pomęczyć chwilę z telefonem, niż cały dzień z wypryskami i
    > swędzeniem.

    Na tytan tez tak reagujesz?

    Sławek
    --
    ________ 13 rad jak żyć: zanim poznasz kogoś upewnij się, że znasz siebie
    _/ __/ __/

  • 63. Data: 2010-02-04 09:27:16
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Sławomir Szczyrba" <c...@o...the.night> napisał w
    wiadomości news:slrn.hml2ht.jdb.steev@hot.pl...
    > BOFH excuse 421: Araneus Diadematus not responding

    > Na tytan tez tak reagujesz?

    Raczej tak, choć samego tytanu nie próbowałem. Nie ma znaczenia jaki
    metal. Po prostu odparza. Kilka zostało wyprobowanych, jak zima i na
    spokojnie, to na krótko mogę.

    --
    Pająk chwat,
    wszystkich brat!

  • 64. Data: 2010-02-04 15:37:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ale na milionie sztuk to jednak 100 mln $ oszczednosci.
    > tu 10$, tam 50 .. i robi sie miliard.

    Który producent samochodów sprzedaje tyle aut?

    > No tak, moze dlatego ma tez kasete :-)

    Kasetę ma pewnie z powodu, o którym wspomniał Ghost - adresują
    auto do raczej starszej grupy demograficznej, a Ci mogą mieć sporą
    kolekcję muzyki wciąż niezdigitalizowaną, na taśmach, i posiadanie
    decka w aucie mogą uważać za warunek konieczny do kupienia auta.

    > Ale gramofonu na winylowe plyty nie ma, wiec kto powiedzial
    > ze ma miec zmieniarke zamiast kilku gniazd SD/USB :-)

    E, no z tu jest powód dosyć oczywisty :)
    Z gramofonem może być duży problem w aucie co ma 285-konny
    silnik. Przyspieszanie i zakręty mogłyby porysować płyty ;-)

    > "tradycyjne" rozwiazanie w samochodach .. ale i oni kiedys dostrzega
    > ze to przezytek i niewygoda i za duze koszta :-)

    Ceny pamięci flash w 2002-2004 roku gdy to auto projektowano
    pewnie były jeszcze zaporowe w stosunku do napędów DVD-ROM.
    Moje autko rocznik 2007 dzieli wspólne cechy z rocznikami 04-08.
    Pamiętaj że to auto ma duży ekran i dosyć wyraźne mapy/grafikę
    a więc potrzebowali sporo miejsca - DVD wtedy wydawał się lepszym,
    tańszym pomysłem niż SD. Trzeba sprawdzić co montują w Acurze TL
    nowej generacji. Rocznik 2009 jest już całkowicie przeprojektowany.
    Nie zdziwiłbym się gdyby odeszli od napędów DVD na rzecz flash
    memory. Wiem że nawigacja jest zupełnie inna - bez touchscreena,
    wysunięta dalej od kierowcy, bliżej przedniej szyby, sterowana
    wyłącznie głosem i joystickiem w kolumnie centralnej.

  • 65. Data: 2010-02-04 21:07:53
    Od: Butek <e...@i...invalid>

    W dniu 10-02-04 08:02, Jakub Jewuła pisze:
    > Zadna tajemnica http://lpoli.50webs.com/index_files/Salami%20Genoa.p
    df
    > Problem tylko taki, ze musisz miec kultury bakterii fermentujacych miecho.

    Dzieki wielkie. Ze starterami LAB nie bedzie problemu, ja z branzy
    mikrobiologiczno-laboratoryjnej ;)

    > Bron Boze :) Pelnoolowiane ;)

    Uff.

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 66. Data: 2010-02-04 21:23:44
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik J.F. napisał:
    > I to mnie martwi - lubie cyferki, ale jakos nikt ladnych nie robi ..
    > albo brzydkie, albo wielkie, albo plastik, albo wszystko naraz :-)

    Poszukaj na ebayu starych zegarków Seiko. Ja kupiłem nigdy nie noszony,
    z nalepkami i zero śladów noszenia. Produkcja sprzed 25 lat, model A359.
    Mi się podoba. Nowych nie widziałem, żeby były cyfrowe, eleganckie i bez
    zbędnego szpanerstwa.
    Maciek

  • 67. Data: 2010-02-04 21:26:27
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik J.F. napisał:
    > Jak nie mozna to nie, ale przeciez jest tyle roznych materialow ze da
    > sie chyba dobrac niealergiczny ?
    >
    > J.

    Stal nierdzewna powinna załatwić problemy. Jeżeli z tego stopu robi się
    elementy wszywane człowiekowi w trakcie operacji, np. płytki, szyny,
    wkręty, to nie ma cudów - nie może szkodzić.
    Maciek

  • 68. Data: 2010-02-04 22:07:47
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 04 Feb 2010 22:26:27 +0100, Maciek wrote:

    >Stal nierdzewna powinna załatwić problemy. Jeżeli z tego stopu robi się
    >elementy wszywane człowiekowi w trakcie operacji, np. płytki, szyny,
    >wkręty, to nie ma cudów - nie może szkodzić.

    Sporo stali nierdzewnych zawiera nikiel, a niektorzy ludzie sa na
    nikiel uczuleni.

    Poza tym wiem z pierwszej reki jak organizm reaguje na te wszczepiane
    elementy, nawet te ktore nie szkodza.

    J.

  • 69. Data: 2010-02-04 23:00:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J,

    > Sporo stali nierdzewnych zawiera nikiel, a niektorzy ludzie sa na
    > nikiel uczuleni.
    > Poza tym wiem z pierwszej reki jak organizm reaguje na te wszczepiane
    > elementy, nawet te ktore nie szkodza.

    Moje wkręty mają już 9 lat. Jeszcze noga mi nie odpadła.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 70. Data: 2010-02-04 23:04:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Maciek" <m...@p...com> wrote in message

    > Stal nierdzewna powinna załatwić problemy. Jeżeli z tego stopu robi się
    > elementy wszywane człowiekowi w trakcie operacji, np. płytki, szyny,
    > wkręty, to nie ma cudów - nie może szkodzić.

    Tobie się wydaje może że "stal nierdzewna" to jeden konkretny
    stop metali i nie ma różnicy między ruskimi kombinerkami
    z "nierdzewki", łyżeczką z nierdzewki i narzędziami chirurgicznymi?