  • 1. Data: 2013-05-14 19:48:38
    Temat: Coś jebło
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    Stoje na światłach i nagle coś pizgło i zatrzęsło autem.

    No to cały misterny plan w pizdu.
    http://img7.imageshack.us/img7/9898/20130514192417.j
    pg

    Można tak jeździć?

  • 2. Data: 2013-05-14 19:56:48
    Temat: Re: Coś jebło
    Od: "Vlad The Ripper" <os$^_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Stoje na światłach i nagle coś pizgło i zatrzęsło autem.
    >
    > No to cały misterny plan w pizdu.
    > http://img7.imageshack.us/img7/9898/20130514192417.j
    pg

    > Można tak jeździć?

    Ojcu w lanosie tak strzeliła sprężyna z tyłu. Nie zmieniło to prowadzenia
    się auta i wyszło dopiero po paru miesiącach podczas przeglądu. Wychodzi na
    to, że lanosem można, ale czy Twoim autem można tego nie wiem.

  • 3. Data: 2013-05-14 19:59:21
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 14.05.2013 19:48, m...@i...pl pisze:
    > Stoje na światłach i nagle coś pizgło i zatrzęsło autem.
    >
    > No to cały misterny plan w pizdu.
    > http://img7.imageshack.us/img7/9898/20130514192417.j
    pg

    > Można tak jeździć?

    Ile wytrzymales najdluzej bez zepsucia auta? Chyba niedlugo dogonisz
    trolla Michala ;)

  • 4. Data: 2013-05-14 20:03:14
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2013-05-14 19:48, m...@i...pl pisze:
    > Stoje na światłach i nagle coś pizgło i zatrzęsło autem.
    >
    > No to cały misterny plan w pizdu.
    > http://img7.imageshack.us/img7/9898/20130514192417.j
    pg

    > Można tak jeździć?

    znajomy na podobnej awarii zrobił ca. 1000 km bez żadnej szkody na aucie
    i swojej osobie :)
    pozdrawiam
    marcin jan

  • 5. Data: 2013-05-14 20:16:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości grup

    pg

    > Ile wytrzymales najdluzej bez zepsucia auta? Chyba niedlugo dogonisz
    > trolla Michala ;)

    O ile troll Michał wyśle chociaż jedno zdjęcie na dowód swoich bajań.

  • 6. Data: 2013-05-14 20:25:24
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** m...@i...pl pisze tak:

    > Można tak jeździć?

    można tak jeżdzić i nawet nie wiedzieć :)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 7. Data: 2013-05-14 20:33:13
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Stoje na światłach i nagle coś pizgło i zatrzęsło autem.

> [...]

    Mi pękła w trasie i przejechałem jeszcze z 1000 km do wymiany. Odpadły 2
    zwoje i musiałem wymienić.
    U Ciebie skróciła się dokładnie o jeden zwój. Wyjmij ułamany kawałek, żeby
    nie wypadł w czasie jazdy i nie pociął opony.
    Niektórzy specjalnie ucinają sprężyny w ramach tuningu.

    Z czego robią teraz te sprężyny, ze sa takie nietrwałe? U mnie pękły już
    dwie.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 8. Data: 2013-05-14 20:33:31
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2013-05-14 20:25, PiteR pisze:

    > można tak jeżdzić i nawet nie wiedzieć :)

    Dokładnie.
    Miałem Alfę 156 nawet nie wiedziałem że mam prawie zwój mniej z przodu
    po prawej.
    Wyszło przy wymianie amorków.

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2013-05-14 21:14:24
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-05-14 20:33, yabba pisze:

    > Z czego robią teraz te sprężyny, ze sa takie nietrwałe? U mnie pękły już
    > dwie.

    To nieprawda, że osobówką da się wozić 10 worków cementu w bagażniku.

    --
    MN

  • 10. Data: 2013-05-14 21:21:18
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To nieprawda, że osobówką da się wozić 10 worków cementu w bagażniku.

    Oczywiście, że nieprawda. Spokojnie da się przewieźć 15 worków.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba