  • 11. Data: 2014-01-03 04:44:48
    Temat: Re: Sygnalizacja świetlna - ku przestrodze...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik anacron a...@a...pl ...

    > Policjant właśnie tak argumentował, że nie ma świadków, nie ma kamer a
    > winny być musi i zaproponował znajomemu mandat argumentując,
    > pierwszeństwem. Zresztą to nie jest odosobniony przypadek, posłuchaj
    > reportażu o "moim" skrzyżowaniu.
    >
    > http://www.polskieradio.pl/80/1007/Artykul/586484,Sm
    ierc-tez-ma-zielone
    > -Tomasz-Jelenski

    Policjant proponować to sobie może...
    To sie raczej w sądzie nie obroni.

  • 12. Data: 2014-01-03 06:55:02
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Najtańszy rejestrator kosztuje z 6 dych. Numerów rejestracyjnych ze stu
    > metrów nie da się odczytać. Ale jakie światło się świeciło będzie widać.
    Jak rzadko kiedy się z Tobą zgodzę. :)
    Gdyby tylko jeszcze dało się to ładnie zamontować w atrapie i włączało się
    samo po zapaleniu silnika...
    Samochód często zostawiam na parkingach niestrzeżonych, a chowanie kamery,
    by nie pozbyć się szyby w nocy jest dość uciążliwe.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 13. Data: 2014-01-03 06:58:59
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Nie wierze...
    > Logicznie wydaje sie, ze jeżeli nikomu nie mozna udowodnić winy to nie ma
    > winnego lub w tym przypadku mamy wspolwine.

    Czasem lenistwo bierze górę nad logiką...
    Tak jest w całym społeczeństwie, nie tylko wśród policjantów. :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 14. Data: 2014-01-03 08:19:36
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 03.01.2014 04:44, Budzik pisze:
    > Policjant proponować to sobie może...
    > To sie raczej w sądzie nie obroni.

    Niestety tylko "raczej", praktyka polskich sądów pokazuje co innego.

    --
    anacron
    aba/

  • 15. Data: 2014-01-03 09:03:31
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Fri, 03 Jan 2014 08:19:36 +0100, anacron napisał(a):

    > Niestety tylko "raczej", praktyka polskich sądów pokazuje co innego.
    "Co kraj to obyczaj" jak mówi przysłowie.

    Miałem przypadek, gdzie sąd uniewinnił obu uczestników (trykneliśmy się
    lusterkami na drodze krajowej) z powodu nie możliwości ustalenia winnego.
    Policjant od ręki chciał dać po mandacie i pojechać dalej. Można? Można.

    --
    Franc

  • 16. Data: 2014-01-03 22:33:37
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 3 Jan 2014 03:44:47 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Użytkownik anacron a...@a...pl ...

    > Nie wierze...
    > Logicznie wydaje sie, ze jeżeli nikomu nie mozna udowodnić winy to nie ma
    > winnego lub w tym przypadku mamy wspolwine.

    Tak ściśle, to wspówinę mamy dopiero jak winę da się udowodnić i jednemu i
    drugiemu.
    Jak da się udowodnić, ale nie wiadomo komu, to wtedy nie ma niczyjej winy.

  • 17. Data: 2014-01-07 09:33:08
    Od: Paweł Olaszek <o...@g...com>

    W dniu 2014-01-03 06:55, WOJO pisze:
    > Gdyby tylko jeszcze dało się to ładnie zamontować w atrapie

    Musiałbyś jeszcze zapewnić jako-taką czystość obiektywu.

    --
    pozdrawiam,
    Paweł

  • 18. Data: 2014-01-07 22:17:49
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

> [...]
    > Samochód często zostawiam na parkingach niestrzeżonych, a chowanie
    > kamery, by nie pozbyć się szyby w nocy jest dość uciążliwe.

    włączanie kamery po odpaleniu auta to prawie standard każdego
    videorejestratora. W zależności o wielkości kamery można spróbować
    zamontować w okolicy lusterka wstecznego wtedy nie rzuca się tak w oczy,
    niż przyczepiona centralnie. Montowanie w atrapie nie ma sensu ze
    względu zabrudzenia.
    pozdrawiam
    marcin jan