  • 1. Data: 2014-01-02 20:28:39
    Temat: znaki 3D
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ciekawostka czy przyszlosc ?
    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,15195956,Potrzeb
    ujemy_znakow_3D__Moga_ocalic_zycie_wielu_ludziom.htm

    Juz teleexpres o tym mowi, czas sie przyzwyczaic :-)

    J.

  • 2. Data: 2014-01-02 20:36:02
    Temat: Re: znaki 3D
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 2 Jan 2014 20:28:39 +0100, J.F. napisał(a):

    > ciekawostka czy przyszlosc ?
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,15195956,Potrzeb
    ujemy_znakow_3D__Moga_ocalic_zycie_wielu_ludziom.htm

    > Juz teleexpres o tym mowi, czas sie przyzwyczaic :-)

    Ale to jakiś rzetelny efekt 3D, czy po prostu jest zwykłym obrazkiem ze
    skorygowaną perspektywą?

    Bo widziałem takie znaki namalowane na ulicy, ale na efekt 3D to się raczej
    nikt nie nabierze.

  • 3. Data: 2014-01-02 20:38:17
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > ciekawostka czy przyszlosc ?
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,15195956,Potrzeb
    ujemy_znakow_3D__Moga_ocalic_zycie_wielu_ludziom.htm

    > Juz teleexpres o tym mowi, czas sie przyzwyczaic :-)

    Ale taki "znak" to trzeba omijac czy brac miedzy kola?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 4. Data: 2014-01-02 20:40:34
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

> [...]
    ujemy_znakow_3D__Moga_ocalic_zycie_wielu_ludziom.htm

    > Juz teleexpres o tym mowi, czas sie przyzwyczaic :-)

    ehhh
    byly roznej masci atrapy radiowozow, puste fotoradary, a teraz sztucznych
    pieszych beda robic....

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 5. Data: 2014-01-02 20:41:58
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 02.01.2014, 20:28, J.F. pisze:
    > ciekawostka czy przyszlosc ?
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,15195956,Potrzeb
    ujemy_znakow_3D__Moga_ocalic_zycie_wielu_ludziom.htm

    > Juz teleexpres o tym mowi, czas sie przyzwyczaic :-)

    Mialem to skomentowac, ale zauwazylem komentarz, ktory idealnie oddaje
    to co mialem napisac:

    "- Przejechałeś chłopca!
    - O koorva! Myślałem, że to kolejny znak!"

  • 6. Data: 2014-01-02 20:52:32
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-01-02 20:28, J.F. pisze:

> [...]
    ujemy_znakow_3D__Moga_ocalic_zycie_wielu_ludziom.htm

    > Juz teleexpres o tym mowi, czas sie przyzwyczaic :-)

    Łomatkooooo. Studenci wymyślili jak to studenci na poziomie
    przedszkolaka a policjanci to jeszcze chwalą.
    Myślę że nie potrzeba doktoratu z psychologii żeby wykazać tu głupotę do
    kwadratu.

  • 7. Data: 2014-01-02 20:54:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 2 Jan 2014 20:36:02 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
    ujemy_znakow_3D__Moga_ocalic_zycie_wielu_ludziom.htm

    > Ale to jakiś rzetelny efekt 3D, czy po prostu jest zwykłym obrazkiem ze
    > skorygowaną perspektywą?

    Zwykly obrazek.

    > Bo widziałem takie znaki namalowane na ulicy, ale na efekt 3D to się raczej
    > nikt nie nabierze.

    Odwrotnie - kazdy sie nabierze. Jeden raz w jednym miejscu.
    A cos mi mignely obrazki duzej dziury - to dopiero spowolni :-)

    Tylko szybko sie zniszczy.

    J.

  • 8. Data: 2014-01-02 21:02:37
    Od: "t-1" <n...@n...pl>

> [...]
    ujemy_znakow_3D__Moga_ocalic_zycie_wielu_ludziom.htm

    > Juz teleexpres o tym mowi, czas sie przyzwyczaic :-)

    I beda dodatkowe zagrozenia.
    Jedni chcac uratowac rzekome dziecko wpadna w poslizg i byc moze zabija 6
    osób na chodniku.
    Inni uznaja prawdziwe dziecko za malunek i go przejada.
    Obie sytuacje mozna sobie wyobrazic, wiec niewatpliwie sie zdarza.
    Zaiste, coraz glupsi ludzie maja coraz glupsze pomysly.

  • 9. Data: 2014-01-03 12:31:57
    Od: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com>

    On 2014-01-02 20:28, J.F. wrote:

    > ciekawostka czy przyszlosc ?
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,15195956,Potrzeb
    ujemy_znakow_3D__Moga_ocalic_zycie_wielu_ludziom.htm

    > Juz teleexpres o tym mowi, czas sie przyzwyczaic :-)

    Moim zdaniem to bardzo zły pomysł - nie powinno być tak, że w pewne
    widoczne przeszkody można wjechać. W sytuaji, kiedy na podjęcie decyzji
    ma się niekiedy ułamki sekundy, może to mieć zabójcze skutki z powodu
    gwałtownych manewrów przed taką wirtualną przeszkodą.

    Piotr

  • 10. Data: 2014-01-07 02:34:12
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-01-02 20:40, tck pisze:
    > ehhh
    > byly roznej masci atrapy radiowozow, puste fotoradary, a teraz
    > sztucznych pieszych beda robic....
    i wszyscy przywykli do tych radiowozów ignorując je później, teraz
    zaczną ignorować pieszych na jezdni ;)