  • 1. Data: 2009-07-24 08:35:07
    Temat: przeniesienie numeru a faktura
    Od: Marek 'Qrczak' Potocki <m...@w...kurczak.one.pl>

    Cześć.
    Idąc za ogólnokrajowym trendem wyniosłem swój numer telefonu z Plusa.
    Przełączenie poszło sprawnie, wszystko działa. Tylko co z fakturą? Do tej
    pory pobierałem ją z e-boku, ale już nie mogę tam się zalogować (poniekąd
    logiczne). Nic to, pomyślałem, idę do pobliskiego stoiska plusa, to mi
    wydrukują. A tu nie - nie mamy punktu kasowego i nie możemy wydrukować -
    proszę iść do najbliższego salonu firmowego.
    Jako że nie mam czasu tłuc się po mieście i stać pół dnia w kolejce, to
    rozwiązanie odpada. Jakie są wasze doświadczenia w tej materii?
    Może Plus przyśle mi fakturę pocztą?

    --
    Pozdrawiam z Wrocławia
    Marek Potocki

  • 2. Data: 2009-07-24 08:38:28
    Temat: Re: przeniesienie numeru a faktura
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 24 lipiec 2009 10:35
    (autor Marek 'Qrczak' Potocki
    publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    wasz znak: <1igbtwv7242vk$.1ghof17gw46sv.dlg@40tude.net>):

    > Jako że nie mam czasu tłuc się po mieście i stać pół dnia w kolejce, to
    > rozwiązanie odpada. Jakie są wasze doświadczenia w tej materii?
    > Może Plus przyśle mi fakturę pocztą?

    Biorąc pod uwagę to, że taka samodzielnie drukowana faktura nie stanowi
    dowodu księgowego, to chyba niepotrzebnie za nią gonisz.

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

  • 3. Data: 2009-07-24 08:46:04
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Biorąc pod uwagę to, że taka samodzielnie drukowana faktura nie stanowi
    > dowodu księgowego, to chyba niepotrzebnie za nią gonisz.

    Podobno KUP bez problemu, a VAT nie kazdemu jest potrzebny :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-07-24 08:50:35
    Od: Marek 'Qrczak' Potocki <m...@w...kurczak.one.pl>

    Dnia Fri, 24 Jul 2009 10:38:28 +0200, Tristan napisał(a):

> [...]
    >
    > Biorąc pod uwagę to, że taka samodzielnie drukowana faktura nie stanowi
    > dowodu księgowego, to chyba niepotrzebnie za nią gonisz.

    Mi tam sama faktura nie jest potrzebna, ale żeby mi chociaż pokazali, ile i
    za co mam zapłacić.
    No chyba, że ostatni miesiąc był bezpłatny, to wtedy OK.

    --
    Pozdrawiam z Wrocławia
    Marek Potocki

  • 5. Data: 2009-07-24 09:29:02
    Od: joker77 <t...@p...com>

    Witam,

    Mam podobny problem w Orange, dokonałem cesji (żona zlikwidowała
    firmę, a ja założyłem), a że miałem ustawioną fakturę eco (czy jak to
    się tam zwie), spowodowało to, że po cesji poprzedni użytkownik nie ma
    dostępu do informacji o zaległościach ostatniej faktury nie wysyłają
    bo ma być pobrana elektronicznie (ciekawe tylko w jaki sposób,
    infolinia odpowiedziała że to nie jej problem bo ona jedynie może
    wysłać kopię faktury, niestety ktoś zapomniał, że ustawienia wskazują
    na fakturę eco, więc niczego nie otrzymałem), a nowy ma konto
    wyzerowane (jeśli chodzi o płatności), w końcu po 3 miesiącach dotarł
    do żony list od komornika że ma nie zapłaconą fakturę - tylko jeszcze
    chyba warto było ją mieć, niestety Orange nie poczuwa się do obowiązku
    - widać za mało wydali na system który po cesji nie kasuje ustawień -
    albo dają zbyt krótki czas na pobranie ostatniej faktury lub wymuszają
    ostatnią fakturę papierową.

    Moja rada musisz się wybrać do salonu firmowego lub zadzwonić na
    infolinię i spytać o kwotę do zapłaty (konto na które masz wpłacić
    chyba znasz ? powinno być na fakturze).

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-07-24 09:58:18
    Od: Marek 'Qrczak' Potocki <m...@w...kurczak.one.pl>

    Dnia Fri, 24 Jul 2009 02:29:02 -0700 (PDT), joker77 napisał(a):

    > Moja rada musisz się wybrać do salonu firmowego lub zadzwonić na
    > infolinię i spytać o kwotę do zapłaty (konto na które masz wpłacić
    > chyba znasz ? powinno być na fakturze).

    No problem jest taki, że wybrać się do salonu, to pół dnia w plecy.
    Infolinia może by i mi powiedziała co z tym dalej, ale mimo wszystko
    chciałbym fakturę zobaczyć - słyszałem, że misie lubią dołożyć jeszcze
    abonament za okres, kiedy telefon już był nieaktywny.

    --
    Pozdrawiam z Wrocławia
    Marek Potocki

  • 7. Data: 2009-07-24 14:23:06
    Od: Peet <w...@a...com>

    On 2009-07-24 10:35, Marek 'Qrczak' Potocki wrote:
    > Cześć.
    > Idąc za ogólnokrajowym trendem wyniosłem swój numer telefonu z Plusa.

    Miałem to samo. Zadzwoniłem na info minusa aby dowiedzieć się czy mogę
    już likwidować polecenie zapłaty w banku, odpowiedź była twierdząca,
    rachunek miał przyjść do domu. Coś mnie tknęło i nie likwidowałem
    jeszcze polecenia, wczoraj zaglądam na konto a tam pobrana opłata
    poleceniem. Zakosili za cały lipiec, a telefon był do 5 lipca u nich.
    Dobrze że przynajmniej opłaty za przeniesienie nie ma.

  • 8. Data: 2009-07-24 19:25:56
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Marek 'Qrczak' Potocki" <m...@w...kurczak.one.pl> napisał w
    wiadomości news:1igbtwv7242vk$.1ghof17gw46sv.dlg@40tude.net...
> [...]
    > Jako że nie mam czasu tłuc się po mieście i stać pół dnia w kolejce, to
    > rozwiązanie odpada. Jakie są wasze doświadczenia w tej materii?

    Mam ten sam problem z Orange. Przeniosłem numer do Play z dniem 31.05
    (ostatni dzień okresu rozliczeniowego). Została wystawiona faktura na kwotę
    120zł (opłaty za połaczenia poza abonamentem i inne usługi, oraz 61zł za
    przeniesienie numeru). Niestety z dniem 1 czerwa już nie mogłem się
    zalogować do Orange On-Line (miałem faktury w formie elektronicznej).
    Zadzwoniłem do BOK i tam przyjeli reklamację iż wyślą duplikat. Po paru
    dniach przyszła informacja listem zwykłym że jak chce duplikat to mam
    wpłacić 10zł na ich konto. Zadzwoniłem drugi raz i ponoć faktura ma zostać
    wysłana bezpłatnie, ale do tej pory jej nie widać. Pytałem się też czy
    należnośc zostanie ściągnięta przez Polecenie Zapłaty czy ręcznie - zarówno
    w Salonie Firmowym, jak i 2x na infolini mówiono że w żadnym wypadku - muszę
    zapłacić ręcznie. Oczywiście faktura poszła przez PZ.

    Jednym słowem lol. Powinienem cofnąc to polecenie zapłaty i zapłacić im
    dopiero jak otrzymam FV, bo w zasadzie to nie wiem za co zapłaciłem.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski