  • 1. Data: 2009-03-30 00:36:21
    Temat: Synchronizacja kalendarza Google z Outlook Express & Nokia PC Suite
    Od: "Maveric" <n...@a...ble.com>

    Jest możliwość zsynchronizowania kalendarza Google z Nokia PC Suite &
    Outlook Expressem?

    Pozdrawiam, M.

  • 2. Data: 2009-03-30 09:15:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 30 Mar 2009 02:36:21 +0200, Maveric napisał(a):

    > Jest możliwość zsynchronizowania kalendarza Google z Nokia PC Suite &
    > Outlook Expressem?

    A zrobiłeś Outlook Expressa który ma kalendarz? WOW!
    Pochwal się, to jest wyjątkowo nietuzinkowe osiągnięcie - będziesz sławny.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

  • 3. Data: 2009-03-30 09:32:45
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > A zrobiłeś Outlook Expressa który ma kalendarz? WOW!
    > Pochwal się, to jest wyjątkowo nietuzinkowe osiągnięcie - będziesz sławny.

    No właśnie coś tam sobie kilka wątków wcześniej pisaliśmy o robieniu
    śmietnika z grupy.

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 4. Data: 2009-03-30 09:40:54
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 30.03.2009 MariuszM <m...@T...onet.pl> napisał/a:

    > No właśnie coś tam sobie kilka wątków wcześniej pisaliśmy o robieniu
    > śmietnika z grupy.

    On jest niereformowalny, wyszukuje takie kwiatki i się naśmiewa, dobrze
    że często sam jest w błędzie lub nie na bieżąco i się publicznie wydurni.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 5. Data: 2009-03-30 20:18:41
    Od: "Maveric" <n...@a...ble.com>

    Google jako tako ma duze możliwości. Nie chodzi mi TYLKO i WYLĄCZNIE o
    kalendarz, ale i m.in. o książkę kontaktów. Po prostu coś takiego, co pomoże
    mi zsynchronizować kontakty z OE, Googla i PC Suite oraz kalendarz Googli z
    PC Suite. jak byś się trochę zastanowił to byś pomyślał i być może byś
    wymyślil, że to co napisalem ma jednak jakiś sens.

    Pozdrawiam, M.

  • 6. Data: 2009-03-30 20:40:51
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 30 Mar 2009 22:18:41 +0200, Maveric napisał(a):

> [...]
    > PC Suite. jak byś się trochę zastanowił to byś pomyślał i być może byś
    > wymyślil, że to co napisalem ma jednak jakiś sens.

    Użyj telefonu i synchronizacji online.
    Dobrze byłoby użyć i to solidnie netykiety, bo toppostowanie jest
    delikatnie mówiac - szczeniackie. Odpowiada się POD cytatem, który należy
    przyciąć, usuwając przynajmniej sygnaturkę.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 7. Data: 2009-04-13 00:02:55
    Od: "Maverick" <n...@a...ble.com>

    > A zrobiłeś Outlook Expressa który ma kalendarz? WOW!
    > Pochwal się, to jest wyjątkowo nietuzinkowe osiągnięcie - będziesz sławny.

    Ta Telekomunikacja wszędzie dostrzega jakieś problemy.

    Pozdrawiam, M.