  • 1. Data: 2010-12-17 08:14:44
    Temat: Szablon maila
    Od: ds <a...@e...pl>

    Trochę na bakier z tematyką, bo wszak chodzi o szablon maila ale zachacza bo
    to html :)

    Jak wygenerować poprawny szablon, tzn taki który ma obrazki zaszyte w
    kodzie?

    ds

  • 2. Data: 2010-12-17 08:58:20
    Temat: Re: Szablon maila
    Od: ds <a...@e...pl>

    Michał Gancarski wrote:

    > Emm, nie generować :-) HMTLowe maile i ich interpretacja to kompletny
    > bałagan. Pozostać przy przejrzystych, tekstowych odpowiednikach.

    Osobiście nie tworzę ale znajoma chce mieć "papeterię", chcę pomóc a nie
    miałem nigdy takiej konieczności...

    ds

  • 3. Data: 2010-12-17 09:44:42
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com>

    --
    Michał Gancarski

    Sieeeaaaaaaaaaaa!

  • 4. Data: 2010-12-17 10:34:46
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2010-12-17 09:58, ds pisze:
    > Osobiście nie tworzę ale znajoma chce mieć "papeterię", chcę pomóc a nie
    > miałem nigdy takiej konieczności...

    W Outlooku można przygotować papeterię, nie trzeba nic samodzielnie kodować.

    --
    kamil d

  • 5. Data: 2010-12-17 12:18:06
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com>

    On Fri, 17 Dec 2010 11:34:46 +0100, kamil d wrote:

    > W Outlooku można przygotować papeterię, nie trzeba nic samodzielnie kodować.

    Wtedy chyba prosi się o jeszcze większe kłopoty, bo będzie to szablon
    złożony np. przez wersję 2007 albo 2010, renderującą... Wordem!

    Drogi ds, jeśli to ma być papeteria osobista, to niech i będzie ułożona w
    Outlooku. Jeśli zaś firmowa, to lepiej chyba oddać rzecz komuś, kto za
    pieniądze będzie skłonny odpowiednio swoje szablony przetestować, od
    popularnych klientów desktopowych zaczynając, idąc poprzez różnorakie
    webmaile, a kończąc na urządzeniach mobilnych.

    Swoją drogą to jest ciekawy problem - o ile maile HTMLowe wydają się być
    dziś rutyną w marketingu, o tyle przekonuję się o tym jedynie w momencie
    gdy decyduję się podejrzeć wiadomość w odpowiednim trybie, bo normalnie
    stosuję jedynie tekstowy. Czy istnieją jakieś badania dotyczące tego, że
    marketingowo maile HTMLowe są skuteczniejsze? Jako klient najlepiej
    odbieram kampanie, które składają się ze starannie napisanych, tekstowych
    maili z linkami do odpowiednich stron.

    --
    Michał Gancarski

    Sieeeaaaaaaaaaaa!

  • 6. Data: 2010-12-17 15:23:14
    Od: SP4OLN <s...@g...com>

    On 17 Gru, 09:14, ds <a...@e...pl> wrote:
> [...]
    > to html :)
    >
    > Jak wygenerować poprawny szablon, tzn taki który ma obrazki zaszyte w

    Hi

    Zdaje się że programik o nazwie Microsoft Windows Live Mail
    umie tworzyć takie wiadomości w formacie html .
    http://explore.live.com/mail/Create-stationery-for-o
    utgoing-e-mail-messages

    --
    SP4OLN

  • 7. Data: 2010-12-17 17:38:05
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Michał Gancarski napisał:
> [...]
    > marketingowo maile HTMLowe są skuteczniejsze? Jako klient najlepiej
    > odbieram kampanie, które składają się ze starannie napisanych, tekstowych

    Jesteśmy w mniejszości :(

    Obawiam się, że powolna ewolucja marketingu polegająca na mailach:

    tekst (bez wyboru), wybór: tekst-HTML z tekstem domyślnie, wybór:
    HTML-tekst z HTML domyślnie, HTML (bez wyboru)

    Nie została przeprowadzona zupełnie na ślepo i jednak jakieś racje za
    tym stały.

    m.

  • 8. Data: 2010-12-17 18:12:25
    Od: S <a...@a...abc>

    Dnia Fri, 17 Dec 2010 09:14:44 +0100, ds napisał(a):

    > Jak wygenerować poprawny szablon, tzn taki który ma obrazki zaszyte w
    > kodzie?

    Nie warto zaszywać w kodzie. Z tego co pamietam, to poważniejsze
    zagraniczne webmaile (np. gmail) nie potrafią takich obrazków wyświetlić.

  • 9. Data: 2010-12-17 18:45:58
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 2010-12-17 19:12, S pisze:

    > Nie warto zaszywać w kodzie. Z tego co pamietam, to poważniejsze
    > zagraniczne webmaile (np. gmail) nie potrafią takich obrazków wyświetlić.

    Interesujące zestawienie:
    http://www.campaignmonitor.com/css/

    --
    Peter

  • 10. Data: 2010-12-17 18:59:45
    Od: "MarekF" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Mikolaj Machowski" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > HTML-tekst z HTML domyślnie, HTML (bez wyboru)
    >
    > Nie została przeprowadzona zupełnie na ślepo i jednak jakieś racje za

    Jestesmy w mniejszosci.
    Niektorzy nie wiedza nawet co to sa grupy dyskusyjne. Adres internetowy
    wpisuja w wyszukiwarke google. Rece opadaja. Ja jak dostaje maila w html to
    od razu do kosza.
    Pozdr
    MarekF