  • 11. Data: 2010-04-25 20:26:57
    Temat: Re: Szukam atrapy alarmu
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Budzik pisze:
    > Użytkownik Hinek h...@a...pl.invalid ...

    > jest jeszcze opatentowany sposób z dzieckiem...

    I właśnie dlatego nieużyteczny, bo opatentowany. Jeszcze by się chłopak
    zdekoncentrował, bo jakieś dziewczę by mu zaczęło mrugać. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 12. Data: 2010-04-25 20:50:04
    Od: "Ewa" <n...@w...pl>

    > zlodzieje twierdza, ze jedyna rzecz jaka potrafi ich powstrzymac, to
    > zabezpieczenia mechaniczne.
    > Moze wiec warto zalozyc zwykłą blokade skrzyni biegów - to napewno nie
    > wplynie na gwarancje na auto.
    To ciekawe co piszesz. Swoją drogą skąd wiesz co twierdzą złodzieje ;-)
    Pooglądałam sobie zabezpieczenia samochodów na moim osiedlu
    i bywają takie, które mają jakieś konstrukcje na kierownicy.
    Nie wiem natomiast na czym polega mechaniczna blokada skrzyni biegów
    - czy jest łatwa w zakładaniu i zdejmowaniu - dla właściciela oczywiście,
    a nie dla złodzieja. :-) .Czy jest zamykana na jakiś klucz?

    Co mnie zdziwiło, to to, że nie wszystkie samochody były wyposażone
    w alarm, przynajmniej nie było widać migającej lampki, no chyba,
    że akurat wszyscy zapomnieli włączyć na noc (sprawdzałam o późnej
    porze). Co jeszcze ciekawsze, to te bez alarmu były raczej z wyższej
    półki.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 13. Data: 2010-04-25 21:06:02
    Od: "Ewa" <n...@w...pl>

> [...]
    > że akurat wszyscy zapomnieli włączyć na noc (sprawdzałam o późnej
    > porze). Co jeszcze ciekawsze, to te bez alarmu były raczej z wyższej

    Obejrzałam takie blokady w Internecie.
    Może byłoby to dobre, tyle, że szukając atrapy alarmu miałam na celu
    zniechęcenie potencjalnego złodzieja do otwarcia drzwi lub bagażnika,
    natomiast przed kradzieżą całego samochodu powinien zabezpieczać
    immobilizer. Oczywiście ani blokata skrzyni ani immobilizer nie zabezpieczy
    przed zabraniem samochodu na lawecie.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 14. Data: 2010-04-25 21:09:11
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    Ewa pisze:
> [...]
    > że akurat wszyscy zapomnieli włączyć na noc (sprawdzałam o późnej
    > porze). Co jeszcze ciekawsze, to te bez alarmu były raczej z wyższej

    no to trzeba było przypieprzyć z otwartej dłoni w dach to byś widziała
    czy ma alarm czy nie. (ewentualnie zabujać) to ze niema diodki - o
    niczym nie świadczy. Mam jeszcze jedna propozycje. kup sobie diodkę
    migającą z dostosowaną bateryjką. jak ją podłączysz to bedzie migać.
    Szacunkowo - bateria płaska wystarczy na tydzień, moze dwa, ciągłego
    migania.
    ToMasz

  • 15. Data: 2010-04-25 21:12:36
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Ewa wrote:
    > Nie wiem natomiast na czym polega mechaniczna blokada skrzyni biegów
    > - czy jest łatwa w zakładaniu i zdejmowaniu - dla właściciela oczywiście,
    > a nie dla złodzieja. :-) .Czy jest zamykana na jakiś klucz?

    Mam takie coś. Wkłada się element w bok tunelu i gałka zmiany biegow
    zostaje w pozycji "wsteczny". Otwiera się to na kluczyk. Wada: wsiadasz,
    odpalasz silnik i orientujesz sie, że blokada uniemozliwia zmiane biegu
    (sprzeglo wcisniete). Gasisz silnik (bo kluczyk od blokady jest razem z
    kluczykiem zapłonu) i klnąc robisz wszystko od poczatku.

    Efekt końcowy: czasem nie wkładasz tej blokady ...

  • 16. Data: 2010-04-25 22:00:38
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > Efekt końcowy: czasem nie wkładasz tej blokady ...

    Nie bardzo rozumiem dlaczego jest to _efekt końcowy_... Bo _planujesz_
    włączyć silnik i zapomnieć ją wyjąć? ;-)

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 17. Data: 2010-04-25 22:21:58
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Czabu wrote:

    > Nie bardzo rozumiem dlaczego jest to _efekt końcowy_... Bo _planujesz_
    > włączyć silnik i zapomnieć ją wyjąć? ;-)

    Tego nie planujesz, po prostu wiesz że nastepnym razem bedzie to samo ...

  • 18. Data: 2010-04-25 22:23:35
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Sebastian Biały pisze:

    > Tego nie planujesz, po prostu wiesz że nastepnym razem bedzie to samo ...

    Mam blokadę w obecnym Pugu, pierwszą w moim motoryzacyjnym życiu. Po
    trzech takich sytuacjach już odruchowo sięgam w okolice tunelu. Do tego
    stopnia odruchowo, że zdarza mi się to też w cudzych autach, którymi mam
    pojechać.

  • 19. Data: 2010-04-25 22:36:56
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > Tego nie planujesz, po prostu wiesz że nastepnym razem bedzie to samo ...

    Bez sensu... Ja nie wiem. :-) Owszem, czasem mi się zdaży taka sytuacja, ale
    bardzo sporadycznie. Po prostu jest to odruch, jak wciśnięcie sprzęgła przy
    zapalaniu silnika, czy włączenie świateł przed ruszeniem...

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 20. Data: 2010-04-25 22:40:02
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    ToMasz pisze:
    (...)
    > no to trzeba było przypieprzyć z otwartej dłoni w dach to byś widziała
    > czy ma alarm czy nie. (ewentualnie zabujać)

    O słodka naiwności...

    > to ze niema diodki - o niczym nie świadczy.

    To prawda - diodka jest na gówniarzy...

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.