  • 1. Data: 2010-02-07 19:24:10
    Temat: Szukam dotyku na komputer
    Od: "BartQ" <p...@m...net.pl>

    Szukam jakiegoś taniego minikomputera z ekranem dotykowym.
    Czy ktoś przerabiał może jakąś nawigację na Linuxa lub Windows'a ? Czy to
    się da w ogóle zrobić?

    BartQ

  • 2. Data: 2010-02-07 19:35:50
    Temat: Re: Szukam dotyku na komputer
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    BartQ wrote:
    > Szukam jakiegoś taniego minikomputera z ekranem dotykowym.
    > Czy ktoś przerabiał może jakąś nawigację na Linuxa lub Windows'a ? Czy
    > to się da w ogóle zrobić?

    Pierwszy z brzegu:

    http://www.allegro.pl/item901155284_nawigacja_lark_f
    reebird_35_7_gps_mapamap_odblokowa.html

    "Odblokowany" oznacza zazwyczaj że można odpalić każdy exe na WinCE.

  • 3. Data: 2010-02-08 07:50:48
    Od: Piotr <p...@g...com>

    On 2010-02-07 20:24, BartQ wrote:
    > Szukam jakiegoś taniego minikomputera z ekranem dotykowym.

    Jak chcesz się trochę pobawić to wypróbuj min2440:
    http://www.friendlyarm.net/products/mini2440

    Powodzenia!

    --
    Piotr Piwko
    http://www.embedded-engineering.pl/

  • 4. Data: 2010-02-08 17:39:53
    Od: Qbab <b...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-02-08 08:50, Piotr pisze:

    > Jak chcesz się trochę pobawić to wypróbuj min2440:
    > http://www.friendlyarm.net/products/mini2440

    rewelka, gdzie i za ile to można dostac w Polsce.

    Pozdr

  • 5. Data: 2010-02-08 17:45:07
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Qbab wrote:
    > rewelka, gdzie i za ile to można dostac w Polsce.

    W PL nie wiem, ale:

    http://www.watterott.com/Mini2440-with-35-Color-LCD-
    Touch-Panel

  • 6. Data: 2010-02-08 20:14:40
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > rewelka, gdzie i za ile to można dostac w Polsce.

    W PL cięzko będzie. Najtaniej Ebay (Chiny).

  • 7. Data: 2010-02-09 07:20:43
    Od: Piotr <p...@g...com>

    On 2010-02-08 18:39, Qbab wrote:

    > rewelka, gdzie i za ile to można dostac w Polsce.

    Osobiście polecam sprawdzone i najtańsze źródło z Shanghaiu. Przy
    większej ilości można negocjować ceny.

    http://stores.ebay.com/esky-shn

  • 8. Data: 2010-02-09 23:12:38
    Od: "BartQ" <p...@m...net.pl>

    Rewelacja - to jest to czego szukałem! Na pewno coś ściągnę od niego, 20$ za
    przesyłkę ... szok - te ceny powalają....
    Dzięki wielkie!
    BartQ