  • 1. Data: 2010-02-08 12:39:54
    Temat: gdzie szukać zespolnoego ściemniacza( kilka kan.) do domu?
    Od: "Michał" <x...@n...pl>

    Witam,
    klient podpatrzył u kogoś ściemniacz oświetlenia, taki ładny panel z
    diodami, steruje kilkoma urządzeniami - ledy, żyrandol itp. Ma kilka kanałów
    i regulację jasności.
    Może ktoś podrzucic gdzie tego szukać?
    Szperam w goglu, na alegro, ale sterowniki oświetlenia to pokazują tylko
    dyskotekowe, albo zwykłe pojedyncze. Grzebałem w inteligentnych domach, ale
    są pod magistrale.
    Pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2010-02-08 15:38:04
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Lutron grafik, crestron iLux.

    Uprzedzam - dość drogie (kilka tys). Gdyby kolega chciał kupić - zapraszam
    www.machineria.eu

  • 3. Data: 2010-02-08 19:31:05
    Od: "Michał" <x...@n...pl>

    > Lutron grafik, crestron iLux.
    >
    > Uprzedzam - dość drogie (kilka tys). Gdyby kolega chciał kupić - zapraszam
    > www.machineria.eu

    Co do ceny, to słyszałem że to taki rząd kwot, ale niestety nie da się
    obejrzeć , bo www nie śmiga,
    pozdrawiam
    Michał

  • 4. Data: 2010-02-08 20:12:34
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    na naszej stronie kolega nie obejrzy, polecam pod tym względem stronę
    lutrona na przykład;

    http://www.cinematic.pl/sterowanie/Lutron-GRAFIK-Eye
    -QS.html

    My natomiast czasem sprzedajemy tego typu sterowniki do instalacji, które
    robimy.

  • 5. Data: 2010-02-08 21:47:48
    Od: PIOTR SP5FCI <s...@g...pl>

    W dniu 2010-02-08 13:39, Michał pisze:
> [...]
    > dyskotekowe, albo zwykłe pojedyncze. Grzebałem w inteligentnych domach, ale

    nie muszą być pod magistrale, zobacz system Berkera , chyba BLC z tego
    co pamiętam, bezprzewodowa transmisja , i robisz co chcesz

    na KNX też są klocki bezprzewodowe

    Pozdrawiam FCI

  • 6. Data: 2010-02-09 22:45:59
    Od: "Michał" <x...@n...pl>

    > nie muszą być pod magistrale, zobacz system Berkera , chyba BLC z tego co
    > pamiętam, bezprzewodowa transmisja , i robisz co chcesz

    witam,
    wiem, że nie muszą być pod magistrale - szukam normalnego modułu, do którego
    dochodzą przewody z odbiorników beż żadnych dodatkowych elementów. To co
    podal Sundaymen to dokładnie to co widziałem:)
    pozdrawiam
    michał