  • 1. Data: 2009-03-17 15:06:40
    Temat: Szukam filmu o Janie Saudku
    Od: "Adameo" <r...@b...pl>

    Witajcie! Bardzo, bardzo potrzebuję filmu "ŻYCIE, MIŁOŚĆ, ŚMIERĆ I INNE
    BŁAHOSTKI CZYLI JAN SAUDEK, CZESKI FOTOGRAF".

    Film dokumentalny
    Produkcja: Polska
    Rok produkcji: 1997
    Gatunek: Film o sztuce, Film biograficzny
    Dane techniczne: 34min
    Realizacja: Sławomir Pultyn, Jarosław Rybicki

    Z tego co wiem był tylko kilka razy w TVP 1 i od tego czasu nic. Szukam go już
    od jakiegoś czasu. Chętnie bym kupił, ale niestety nigdzie go nie ma. Ma ktoś
    może dostęp i mógłby pomóc?

  • 2. Data: 2009-03-17 15:24:49
    Temat: Re: Szukam filmu o Janie Saudku
    Od: Welon <n...@o...pl>

    Adameo wrote:
> [...]

    > od jakiegoś czasu. Chętnie bym kupił, ale niestety nigdzie go nie ma. Ma ktoś

    A pytales w samej TVP? Ponoc mozna zamowic u nich kopie filmu czy
    programu (oczywiscie tylko na wlasny uzytek) ich produkcji - pojecia
    tylko nie mam, ile to kosztuje.

    --
    Krzysztof
    ----------------------------------

  • 3. Data: 2009-03-17 15:59:22
    Od: "Adameo" <r...@b...pl>

    > A pytales w samej TVP? Ponoc mozna zamowic u nich kopie filmu czy
    > programu (oczywiscie tylko na wlasny uzytek) ich produkcji - pojecia
    > tylko nie mam, ile to kosztuje.

    Tak, pytalem. Niestety, odmowili wspolpracy. Napisalem jeszcze do producentów,
    zobaczymy.

  • 4. Data: 2009-03-17 16:25:51
    Od: Welon <n...@o...pl>

    Adameo wrote:

    > Tak, pytalem. Niestety, odmowili wspolpracy. Napisalem jeszcze do producentów,
    > zobaczymy.

    Stara, dobra, betonowa firma... :/
    Zonie kumpla jednak kiedys sie udalo wydobyc skads taki mlodziezowy film
    TV z lat '70, gdzie tenze kumpel gral glowna role ;)
    Zapytam, skad go wytrzasnela i sie tu odezwe, jakby co.
    A moze w wytworni na Chelmskiej spytaj? Lub w Filmotece Polskiej?

    --
    Krzysztof
    ----------------------------------

  • 5. Data: 2009-03-17 17:00:56
    Od: Welon <n...@o...pl>

    Mikolaj Machowski wrote:

    > Nie znam filmu, ale jeśli jest tam dużo zdjęć to mogą nie mieć praw na
    > inne rozpowszechnianie produkcji.

    Moze i tak. Ale z drugiej strony, wlasnie sie dopytalem, jak znajoma ten
    film zalatwila. No coz... trzeba znac odpowiedniego pana Kazia lub
    innego Tadka ;)

    --
    Krzysztof
    ----------------------------------

  • 6. Data: 2009-03-17 17:07:54
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Welon napisał:

    > Stara, dobra, betonowa firma... :/

    Nie znam filmu, ale jeśli jest tam dużo zdjęć to mogą nie mieć praw na
    inne rozpowszechnianie produkcji.

    m.
    --
    You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted,
    then used against you.

  • 7. Data: 2009-03-17 23:04:52
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Welon napisał:

    > Moze i tak. Ale z drugiej strony, wlasnie sie dopytalem, jak znajoma ten
    > film zalatwila. No coz... trzeba znac odpowiedniego pana Kazia lub
    > innego Tadka ;)

    Ta firma po prostu nie chce zarabiać jeśli to oznacza dodatkowe 5 minut
    roboty :/ Dotyczy to wielu państwowych instytucji.

    m.
    --
    In the beginning was The Word.
    And The Word was Content-Type: text/plain

  • 8. Data: 2009-03-18 07:37:29
    Od: "Adameo" <r...@b...pl>

    > Ta firma po prostu nie chce zarabiać jeśli to oznacza dodatkowe 5 minut
    > roboty :/ Dotyczy to wielu państwowych instytucji.

    No i nie zarobia, bo znalazlem juz ten film na jakiejs ruskiej stronie. Nie,
    nie jest po polsku. Jest po czesku i ma angielskie napisy. Dobre i to.
    Rozpoznalem go tylko po koncowych napisach po polsku gdzie sa wymienieni
    autorzy.

  • 9. Data: 2009-03-18 16:40:10
    Od: Endless Lameness <m...@n...pl>

    W artykule <7...@n...onet.pl> Adameo napisał(a):

    > Witajcie! Bardzo, bardzo potrzebuję filmu "ŻYCIE, MIŁOŚĆ, ŚMIERĆ I INNE
    > BŁAHOSTKI CZYLI JAN SAUDEK, CZESKI FOTOGRAF".

    Jeśli nie znajdziesz, to daj znać za 2-3 dni.

    --
    pozdrawiam, Konrad Stachańczyk
    mailto(ROT13): z...@i...prgv.cy

  • 10. Data: 2009-03-19 16:54:18
    Od: "Adameo" <r...@b...pl>

    > Witajcie! Bardzo, bardzo potrzebuję filmu "ŻYCIE, MIŁOŚĆ, ŚMIERĆ I INNE
    > BŁAHOSTKI CZYLI JAN SAUDEK, CZESKI FOTOGRAF".

    Napisałem do Sławomira Pultyna, reżysera tego filmu. Odpisał, że bez problemu
    może mi przesłać kopię filmu. Złoty człowiek!