  • 1. Data: 2009-03-17 09:39:22
    Temat: wzór umowy klient-fotograf
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Witam, wiem, że było wielokrotnie, ale może jakaś dobra foto-dusza
    podrzuci link do wzoru umowy z klientem :-)

    pozdrawiam

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 2. Data: 2009-03-17 10:09:37
    Temat: Re: wzór umowy klient-fotograf
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    K.M.C. pisze:
    > Witam, wiem, że było wielokrotnie, ale może jakaś dobra foto-dusza
    > podrzuci link do wzoru umowy z klientem :-)

    sorrki za zawracanie juz znalazlem, dla zainteresowanych linki:
    http://www.fotograf-wesele.pl/umowa_fotograf_slub_we
    sele,s16.html

    http://www.forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=37346

    pozdrawiam