  • 1. Data: 2015-04-14 13:18:44
    Temat: Szukam gniazdka micro SD
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Szukam gniazdka microSD, takiego jak na poniższych modułach:

    http://allegro.pl/i5257399674.html
    http://allegro.pl/i5203651798.html
    http://allegro.pl/i5229416339.html

    Chodzi o to, żeby wyprowadzenia znajdowały się za gniazdem. Wszystkie
    te, które widzę na Allegro ma pola lutownicze pod gniazdem. Co prawda
    idzie się do nich dostać (nawet cienkim grotem) przez otwory w ekranie,
    ale już zaprojektowałem płytkę, wykorzystując element z biblioteki
    Eagle'a, nie spodziewając się, że tak trudno będzie go kupić.

    Nie uśmiecha mi się kupowanie gotowego modułu tylko po to, żeby potem
    wylutować gniazdko HotAirem. ;)

    Ktoś może mnie odesłać do jakiegoś oznaczenia modelu, aukcji albo sklepu
    internetowego? Preferowani polscy sprzedawcy, bo podejrzewam, że na
    AliExpress nie będzie z tym problemu. Tylko nie chcę czekać miesiąca na
    dostawę...

  • 2. Data: 2015-04-14 21:10:28
    Temat: Re: Szukam gniazdka micro SD
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Atlantis pisze:
> [...]
    >
    > Chodzi o to, żeby wyprowadzenia znajdowały się za gniazdem. Wszystkie
    > te, które widzę na Allegro ma pola lutownicze pod gniazdem. Co prawda

    One wszystkie tak mają, na tym polega miniaturyzacja, bez żadnego ale da
    się to polutować ręcznie, demontaż hot'em bez zniszczenia jest możliwy,
    nie używaj więcej niż 330 stopni i będzie cacy. Jakbym przeszukał swój
    śmietnik to na pewno jakiś nowe nie lutowane bym znalazł.

    [..]

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 3. Data: 2015-04-15 09:08:36
    Od: pgw <s...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Apr 2015 13:18:44 +0200, Atlantis wrote:

> [...]
    > ale już zaprojektowałem płytkę, wykorzystując element z biblioteki
    > Eagle'a, nie spodziewając się, że tak trudno będzie go kupić.

    http://www.tme.eu/pl/katalog/?idp=1&search=micro%20s
    d&cleanParameters=1#search=micro+sd&s_field=accuracy
    &s_order=DESC&id_category=100432&page=1

    pgw