  • 11. Data: 2018-10-13 12:07:23
    Temat: Re: Szybki przetwornik ciśnienie-napięcie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 12 Oct 2018 18:14:46 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
    > Chciałbym podglądnąć wibracje ciśnienia generowanego przez pompę na
    > oscyloskopie.
    > Potrzebuję skonstruować system z membraną mający za zadanie tłumienie tych
    > wibracji i przydałoby mi się znać amplitudę i częstotliwość.
    > Zna ktoś jakieś przetworniki o szybkiej odpowiedzi ?
    > Najszybszy jaki znalazłem to Dwyer 682-1, czas reakcji 5ms...
    > Przydałoby się coś szybszego, aby oglądać w czasie niemal rzeczywistym
    > uderzenie każdej łopatki w turbinie pompy :-)

    Jakos slabo googlales

    http://www.keller-druck.com/home_e/paprod_e/5M_HB_e.
    asp
    https://www.sensorsone.com/dmp320-fast-response-pres
    sure-sensor/
    https://www.omega.com/pptst/PX309.html

    http://www.pcb.com/TestMeasurement/Pressure

    J.

  • 12. Data: 2018-10-13 19:49:10
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Problemem jest tutaj fakt, że drgania/wibracje nałożone są na
    > składową stałą ciśnienia jakie generuje pompa - mniej więcej
    > 2 atm (30PSI). Cienkościenny wąż odpada zatem :-) Ale pomysł ok.

    Wręcz przeciwnie, chcesz oglądać wibracje (pewnie w znaczeniu fluktuacje
    wartości ciśnienia), więc składowa stała (a więc stałe spęczenie węża)
    nie będzie Ci przeszkadzała. Czujnik przyspieszenia idealnie się nadaje.

    Miłego.
    Irek.N.