  • 1. Data: 2013-12-25 14:21:37
    Temat: T-mobile Frii rozmowy za 0 zł
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    Czytam i nie moge ze 100% pewnoscia stwierdzic, czy tej opcji zawsze 0
    zł rozmowy w sieci dotyczy sytuacji kiedy mam 0 zł na koncie, czy
    naprawdę juz nigdy nie płącę za rozmowy wewnatrz sieci?
    W regulaminie jest zapis:

    2.12. Połączenia realizowane w ramach Oferty rozliczane są przed
    zgromadzoną na koncie kwotą w złotych.

    dziwny zapis, co jest rozliczane?
    Ktos korzysta z tej oferty i moze na 100% stwierdzic jak to działa?

    --
    @foe_pl

  • 2. Data: 2013-12-25 20:03:55
    Temat: Re: T-mobile Frii rozmowy za 0 zł
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "the_foe" <t...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > zgromadzoną na koncie kwotą w złotych.
    >
    > dziwny zapis, co jest rozliczane?
    > Ktos korzysta z tej oferty i moze na 100% stwierdzic jak to działa?

    No nie sądzisz chyba że za darmo będziesz mieć też połączenia na
    numery zagraniczne? Albo te płatne 700-xxx czy jaki tam prefix mają?

    Te darmowe są PODZBIOREM większego zbioru wszystkich połączeń
    jakie możesz swoim telefonem realizować.

  • 3. Data: 2013-12-25 23:25:46
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

> [...]
    > zł rozmowy w sieci dotyczy sytuacji kiedy mam 0 zł na koncie, czy
    > naprawdę juz nigdy nie płącę za rozmowy wewnatrz sieci?

    Owszem, z tym że musisz mieć aktywne połączenia wychodzące, a to
    kosztuje min. 15zł/mies.

    --
    Jacek Midura

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://www.piaohong.tk/newsgroup

  • 4. Data: 2013-12-26 02:13:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 25 Dec 2013 14:21:37 +0100, the_foe napisał(a):
> [...]
    > W regulaminie jest zapis:
    >
    > 2.12. Połączenia realizowane w ramach Oferty rozliczane są przed

    Normalny. Sa rozliczane w pierwszej kolejnosci, po 0 zl.

    Tylko uwazaj - czasem nie dzialaja.

    J.