  • 11. Data: 2007-08-25 20:17:13
    Temat: Re: TKT <> GTS
    Od: Mariusz 'Lesio' Leśnikowski <3...@p...FyMy>

    MarC0 pisze:
    > Nie, jest nie kompatybilny ze switchem TKT D-linka. ;)

    Korekta, D-Link jest w Częstochowskim HQ GTS bo sam widzialem :] Taki
    ładny 8 portowy :)

    --
    .: Lesio :.
    www.lesio.net

  • 12. Data: 2007-08-25 20:19:11
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom>

    Mariusz 'Lesio' Leśnikowski pisze:

    > Korekta, D-Link jest w Częstochowskim HQ GTS bo sam widzialem :] Taki
    > ładny 8 portowy :)

    a skad wiesz ze nie ma wiecej dlinkow w szkielecie? zreszta seria
    x-stack jest calkiem niezla.

  • 13. Data: 2007-08-25 20:42:13
    Od: Mariusz 'Lesio' Leśnikowski <3...@p...FyMy>

    Marcin J. Kowalczyk pisze:

    > a skad wiesz ze nie ma wiecej dlinkow w szkielecie? zreszta seria
    > x-stack jest calkiem niezla.

    Nie wiem, w montexie maja Cisco catalist i D-Linka.
    --
    .: Lesio :.
    www.lesio.net

  • 14. Data: 2007-08-28 10:43:18
    Od: szfirek <a...@h...pl>

    Mariusz 'Lesio' Leśnikowski pisze:

    > Nie wiem, w montexie maja Cisco catalist i D-Linka.

    a tak na marginesie jak sprawdzić upload pomiędzy TK a TPSA