  • 1. Data: 2003-05-27 10:20:21
    Temat: TKTELEKOM czyli lacze od PKP
    Od: kamil kapturkiewicz <h...@p...wp>

    witam

    obecnie posiadam BDI standard z netii ale ichnie ciecie pakietow
    wychodzacych za granice mnie dobija, przymierzam sie do zmiany lacza, w
    gre wchodzi firma www.pl-net.pl w ktorej juz bylem i rozmawialem, teraz
    czekam czy tepsa im zestawi kabelek do mnie oraz pkp www.tktelekom.pl,
    od ktorych czekam na odpowiedz na maila. pytanie:

    czy ktos mial doczynienia z laczami od pkp wiekszymi niz 512kbit? jakie
    ceny ? bo na stronie maja do uzgodnienia.
    jaki cir ? bo na stronie nie ma nic na ten temat
    jak wygladaja ceny za dzierzawe kabla od nich do mnie ?
    no i jak w ogole dzialaja ich lacza :) ?

    pozdrawiam
    kamil kapturkiewicz
    KK422-RIPE

  • 2. Data: 2003-05-27 15:39:23
    Temat: Re: TKTELEKOM czyli lacze od PKP
    Od: GL <l...@S...v-lo.krakow.pl>

    kamil kapturkiewicz wrote:
> [...]
    > jaki cir ? bo na stronie nie ma nic na ten temat
    > jak wygladaja ceny za dzierzawe kabla od nich do mnie ?
    > no i jak w ogole dzialaja ich lacza :) ?

    Witam!

    Posiadalem na "testy" lacze 2mbit na dwa dni. Po negocjacji ceny i
    warunkow, nie zastanawialismy sie dlugo zeby podpisac umowe.
    Niestety caly czas czekam na przydzial nr IP z RIPE i dopiero ruszy..

    A co do dzialania samego lacza, posiadam rowniez 2Mbit polpaka - i po
    czesci kolpak jest duzo lepszy. Siec kolpaka (juz nie pkp) jest zupelnie
    pusta, a magistrale smigaja ze az sie milo patrzy! lacze do telii dziala
    wysmienicie, chodzi sie po www jak po lokalnym, a np CS (szwecja, dania,
    norwegia itd..) ping <50ms. Do Krakowa dojscie do polpaka mam lepsze niz
    z samego polapaka!! :-((( CS w Krakowie niestety jest troszeczke
    opozniony (ok <110ms) ale co ciekawe ping utrzymuje sie caly czas na tym
    samym poziomie. Wyciagam transfery z polski jak i zagranicy o kilka %
    wiecej niz na polpaku (246KB/s polpak, 254,1KB/s kolpak).

    Wiecej moge napisac jak juz bede mial podlaczone do konca lacze.
    Warunkow cenowych nie przedstawiam, ale za 2Mbit jest to ok 2000zl. Ale
    goscie narazie sa tak lapczywi na klientow ze mozna z nimi wynegocjwac
    "wszystko".
    Nie bede wiecej zachwalal, bo i po co, ja nadmienie ze nie mam z ta
    firma nic wspolnego, a lacze biore do ASK (czyli dla totalnego
    zasiorpania ;-) )

    pzdr

    greg

  • 3. Data: 2003-05-28 06:57:32
    Od: "Przemysław 'Repcio' Gubernat" <P...@G...Gubernat.NET>

    On Tue, 27 May 2003 10:20:21 +0000 (UTC), kamil kapturkiewicz <h...@p...wp> wrote:
    > witam
    [..]
> [...]
    > jaki cir ? bo na stronie nie ma nic na ten temat
    > jak wygladaja ceny za dzierzawe kabla od nich do mnie ?
    > no i jak w ogole dzialaja ich lacza :) ?
    Odnosnie ceny.. nie bede sie wypowiadal gdyz w zaleznosci od klienta i
    miejsca zapieca, ceny roznia sie o ok 10-20%
    Co do jakosci lacz... na chwile obecna posiadam w 2 miejscach oraz czekam
    na zespawanie swiatlowodu w 3 lokalizacji. Na chwile obecna swima az milo.

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    IPv4://repcio@3575230515 IPv6://repcio@3ffe:8010:1c:beaf::2
    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | Network Administrator @ Repcio.NET & Trzebnica.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+