  • 1. Data: 2010-08-12 05:50:56
    Temat: TOSLINK i Mini-jack w jednym wyjściu
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Witam.
    Być może temat niezupełnie na tę grupę, ale dotyczy praktycznej
    kabelkologii.

    W mojej karcie dźwiękowej jedno z gniazd pełni podwójną funkcję - jest
    jednocześnie wejściem mikrofonowym (elektryczne) i optycznym wyjściem
    s/pdif (za pośrednictwem takiej: http://tinyurl.com/39dt7gd przejściówki
    można podłączyć tam standardowy kabel Toslink).

    Irytujące jest to, że jak podłączę amplituner, to nie mam gdzie włożyć
    mikrofonu.

    Czy spotkał się ktoś z taką przejściówką, która z jednej strony pasowałaby
    do takiego gniazda, a z drugiej miałaby JEDNOCZEŚNIE złącze elektryczne i
    optyczne?

    --
    Yakhu

  • 2. Data: 2010-08-12 13:09:58
    Temat: Re: TOSLINK i Mini-jack w jednym wyjściu
    Od: Butek <e...@i...invalid>

    W dniu 10-08-12 07:50, Yakhub pisze:

    > Czy spotkał się ktoś z taką przejściówką, która z jednej strony pasowałaby
    > do takiego gniazda, a z drugiej miałaby JEDNOCZEŚNIE złącze elektryczne i
    > optyczne?

    Sprawdź wcześniej (jakaś bardziej techniczna dokumentacja niż user's
    manual?), czy to w ogóle zadziała - mam na myśli czy karta dźwiękowa
    sprzętowo nie wyłącza toslinka gdy podłączony jest mikrofon i na odwrót.

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 3. Data: 2010-08-13 05:39:59
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Thu, 12 Aug 2010 15:09:58 +0200, Butek napisał(a):

    > Sprawdź wcześniej (jakaś bardziej techniczna dokumentacja niż user's
    > manual?), czy to w ogóle zadziała - mam na myśli czy karta dźwiękowa
    > sprzętowo nie wyłącza toslinka gdy podłączony jest mikrofon i na odwrót.

    Pewien nie jestem (i nie za bardzo mam gdzie to sprawdzić), ale
    przypuszczam, że takie rozwiązanie jest spowodowane tylko brakiem miejsca
    na śledziu karty - w chwili podłączania wtyczki mikrofonu do gniazdka,
    gniazdko jeszcze się świeci na czerwono.

    --
    Yakhub