  • 11. Data: 2005-10-04 18:56:03
    Temat: Re: TP. S.A. - reklamacja
    Od: "Brodi" <madmax81@_dsd_interia.pl>

    > U mnie w firmie ostatnio dwoch takich montowalo DSLa -
    > najpierw przez 25 minut latali w kolko na trasie "piwnica<->serwerownia".
    > Potem powiedzieli cos ze chyba nie ma wolnych par. Potem rozkrecili jakies
    > gniazdko i przez pol godziny zastanawiali sie: "a czemu to brzeczy zamiast
    > buczec ?" nastepnie stwierdzili ze nie ma wolnych par i musza nowy kabel
    > pociagnac i oni przyjda jutro... nie pokazali sie juz (bylo to tydzien
    > temu). Normalnie profesjonalizm od nich bil na 2 km.

    tak to jest jak zatrudnią daltoniste do kabelków :)))

    skoro to firma to może trzabyło ich troche umotywować ? jakieś 0.7 ?
    w końcu to inwestycja na przyszłość.
    kumpel w szczecinie to się dogadał z monterem i dostał nr tel. w razie
    jakichkolwiek problemów zawsze jest do kogo zadzwonić. może to przypadek 1na
    milion ale kto wie :))

  • 12. Data: 2005-10-04 19:24:30
    Od: AJ <a...@o...pl>

    Łukasz wrote:
    > Użytkownik CLHX napisał:
    [...]
    > poprosić delikwenta o nazwisko i zgłosić jego zachowanie/stanowisko w
    > tej sprawie. Następnym razem wizyta inaczej będzie wyglądała.
    >
    > Pozdrawiam
    > Łukasz.

    Taaa... I co? Po takim zgłoszeniu będzie lepiej działac? A może jak
    przyślą inego delikwenta, który bez komentarzy zmierzy, to zadziała?

    Uwielbiam takie wieczorne bicie piany! ;]

    PS: A może potraktować człowieka poważnie i nie robić mu syfu?

  • 13. Data: 2005-10-04 19:25:00
    Od: AJ <a...@o...pl>

    Łukasz wrote:
    > Użytkownik CLHX napisał:
    [...]
> [...]
    >
    > Pozdrawiam
    > Łukasz.

    Taaa... I co? Po takim zgłoszeniu będzie lepiej działac? A może jak
    przyślą innego delikwenta, który bez komentarzy zmierzy, to zadziała?

  • 14. Data: 2005-10-04 20:06:15
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    AJ pisze:

> [...]
    >
    > Uwielbiam takie wieczorne bicie piany! ;]
    >
    > PS: A może potraktować człowieka poważnie i nie robić mu syfu?

    Co za głupie myślenie, oczywiście, ze trzeba zgłaszać takich
    durniów! Gdyby każdy tak potraktowany to zrobił, to dureń zacząłby
    pracować normalnie, albo by go zwolnili. A tak każdy olewa i będzie tak
    jak jest.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 15. Data: 2005-10-04 20:14:59
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Neas <n...@n...invalid> wrote:

> [...]
    > durniów! Gdyby każdy tak potraktowany to zrobił, to dureń zacząłby
    > pracować normalnie, albo by go zwolnili. A tak każdy olewa i będzie tak

    Ale kto tu jest "durniem"? Ten kto przyszedł? A może ten co
    go wysłał?

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 16. Data: 2005-10-04 20:21:15
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Krzysztof Oledzki pisze:

    > Ale kto tu jest "durniem"? Ten kto przyszedł? A może ten co
    > go wysłał?

    Ciężko stwierdzić po tak lakonicznym opisie.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 17. Data: 2005-10-04 20:35:50
    Od: AJ <a...@o...pl>

    Neas wrote:

    > Ciężko stwierdzić po tak lakonicznym opisie.

    TP robi sobie żarty, próbując jakoś ratować 'jakość' obsługi klienta, a
    kwiat na polip'ie bulwersuje się. :)

    Facet miał rację. Jego pomiary można sobie w buty wsadzić, bo nie wykażą
    nic nowego w stosunku do tego, co operatorzy mogą zobaczyć po swojej
    stronie. A wyraził to w sposób nieco zbyt bezpośredni...

  • 18. Data: 2005-10-04 20:43:20
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <x...@c...pl>

> [...]
    > nic nowego w stosunku do tego, co operatorzy mogą zobaczyć po swojej
    > stronie. A wyraził to w sposób nieco zbyt bezpośredni...

    Tylko widzisz, jednemu zmierzysz, zpodasz techniczna gadke, nic nie
    poprawisz
    to zglosi skarge ze jestes lamer,
    innemy powiesz od razu jak czlowiek do czlowieka, zeby sobie za duzo nie
    wyobrazal
    to tez ci w kolo dupy narobi - polska :(
    Winny tu jest tylko i wylacznie operator

  • 19. Data: 2005-10-04 21:46:16
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Radoslaw HORODNICZY pisze:

> [...]
    > wyobrazal
    > to tez ci w kolo dupy narobi - polska :(
    > Winny tu jest tylko i wylacznie operator

    Niekoniecznie, jest mowa o transferach, a zły stan linii może jak
    najbardziej doprowadzić do strat pakietów, a jeśli są one niewielkie,
    to niedoświadczony użytkownik może odebrać to właśnie jako 'słabe
    transfery'.

    Po za tym z postu wynika, że koleś stwierdził, że nic nie poprawi
    zanim w ogóle cokolwiek sprawdził. Ponadto nie wyobrazam sobie, jak
    mógl nie wiedzieć po co przyszedł -- skoro nie wiedział, to po co
    szedł? Dają im adresy bez informacji o co chodzi? Jasne.

    Mogło być bardzo różnie.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 20. Data: 2005-10-04 23:24:50
    Od: "Adam Paluch" <a...@-...org.pl>

    W artykule news:pan.2005.10.04.21.46.15.233924@neas.invalid,
    niejaki(a): Neas z adresu <n...@n...invalid> napisał(a):

> [...]
    > mógl nie wiedzieć po co przyszedł -- skoro nie wiedział, to po co
    > szedł? Dają im adresy bez informacji o co chodzi? Jasne.

    a co koles poprawi ? wykopie 150 parowy kabel i polozy nowy ? Bardziej mi
    wychodzi na to ze dzial handlowy TP nie wie co sprzedaje. Niestety sa pewne
    ograniczenia technologiczne ...
    Dodatkowo "slaby transfer" moze byc spowodowany np. zapchaniem uploadu przez
    jakiegos robala albo moze byc jeszcze inna przyczyna.
    Tak wiec wywalanie z roboty czlowieka "od kabli" za to ze nie ma wplywu na
    pewne rzeczy jest nie na miejscu.

    --
    Adam Paluch
    Ex.T.. Sosnowiec