  • 21. Data: 2005-10-05 06:20:44
    Temat: Re: TP. S.A. - reklamacja
    Od: "Radosław HORODNICZY" <radekh_(no-spam_remove_it)_@gmail.com>

    > Niekoniecznie, jest mowa o transferach, a zły stan linii może jak
    > najbardziej doprowadzić do strat pakietów, a jeśli są one niewielkie,
    > to niedoświadczony użytkownik może odebrać to właśnie jako 'słabe
    > transfery'.

    To wszystko o czym piszesz mozna zmierzyc z poziomu DSLAM'a
    nie trzeba wysylac tam nikogo (max 5-10m pracy)

    > Po za tym z postu wynika, że koleś stwierdził, że nic nie poprawi
    > zanim w ogóle cokolwiek sprawdził. Ponadto nie wyobrazam sobie, jak
    > mógl nie wiedzieć po co przyszedł -- skoro nie wiedział, to po co
    > szedł? Dają im adresy bez informacji o co chodzi? Jasne.

    A jak ja bym cie wyslal ze srubokretem na uszkodzenie swiatlowodu ?
    To co bys mowil klientowi ?

  • 22. Data: 2005-10-05 17:26:25
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Radosław HORODNICZY pisze:

    > To wszystko o czym piszesz mozna zmierzyc z poziomu DSLAM'a
    > nie trzeba wysylac tam nikogo (max 5-10m pracy)

    Nie wiem na jakiej podstawie wyrokujesz, jak było w tamtej sytuacji. A
    może właśnie sprawdzili wszystko co się dało i nie byli w stanie
    poprawić tego zdalnie i dlatego wysłali kogoś?

    A pisze o tym nie bez przyczyny, bo mieliśmy podobny problem w jednej
    lokalizacji -- raz działało dobrze, raz lossy, raz wcale, nikt nie
    wiedział o co chodzi, po - bodajże - drugiej wizycie technika okazało
    się, że winna była... uszkodzona wtyczka od przewodu telefonicznego.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 23. Data: 2005-10-05 18:22:22
    Od: Andrzej <a...@n...in.poland>

    Dnia Tue, 04 Oct 2005 14:52:40 +0200, Adam Paluch napisał(a):

    > tyle ze ci ludzie nie maja wjazdu na routery i nie sprawdza co jest np.
    > przytkane ... pozatym w neostradzie transfer nie jest gwarantowany ...

    A gdzie w TPSA jest gwarantowany transfer i za jakie pieniądze?

    Nawet najgorszy SLA w TPSA (ATM) mówi:

    Brak rekompensaty za niedotrzymanie uzgodnionych warunków świadczenia
    usługi.

    O cenach tych mądrzejszych SLA wolę nie mówić :-)

    Andrzej.

  • 24. Data: 2005-10-06 06:29:05
    Od: "Radosław HORODNICZY" <radekh_(no-spam_remove_it)_@gmail.com>

    > Nie wiem na jakiej podstawie wyrokujesz, jak było w tamtej sytuacji. A
    > może właśnie sprawdzili wszystko co się dało i nie byli w stanie
    > poprawić tego zdalnie i dlatego wysłali kogoś?

    Bo dla nich kiedys robilem i wiem jak dziala u nich system

  • 25. Data: 2005-10-07 06:34:13
    Od: Bartosz B <n...@l...pl>

    Pirek napisał(a):
    > Najgoresze jest to ,że ci ludzie nie są z Tepsy tylko z firm
    > podwykonawczych więc takie zgłoszenia jak najbardziej mają sens.A firmy
    > podwykonawcze robią w ten sposób ,że niewielką liczbą ludzi chcą obrobić
    > niesamowicie duży teren i ci ludzie dostają czasem i pokilkadziesiąt
    > zleceń na dzien co idzie za tym "dużo i po łebkach" nie stety :(. Szkoda
    > gdyby nie pazerność niektórych firma mogła by być naprawde taka jak w
    > reklamie ... :(.

    Lepiej sobie przypomnij jak było w TP zanim
    zaczęły wykonywać serwisy firmy wykonawcze...
    Wtedy to było daleko do ideału z reklamy....

  • 26. Data: 2005-10-07 15:11:53
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Tue, 04 Oct 2005 11:04:45 +0200, użyszkodnik Łukasz
    <l...@U...pl> napisał:

    > poprosić delikwenta o nazwisko i zgłosić jego zachowanie/stanowisko w
    > tej sprawie. Następnym razem wizyta inaczej będzie wyglądała.

    ...zmienią faceta bo ten awansował...

    --
    futszaK
    601061867 (61)6222647

  • 27. Data: 2005-10-23 11:37:19
    Od: tm <m...@i...pl>

    On Fri, 07 Oct 2005 08:34:13 +0200, Bartosz B wrote:

    > Lepiej sobie przypomnij jak było w TP zanim
    > zaczęły wykonywać serwisy firmy wykonawcze...
    > Wtedy to było daleko do ideału z reklamy....

    Wtedy było tak, że mogłem zadzwonić prosto na centralę telefoniczną i
    poprawili, co trzeba. Teraz muszę zgłaszać przez 0-800..., czekać ileś
    dni na to, co zrobiliby mi wtedy "od ręki".

    A co do samych monterów - jak mogą mieć dobre rozeznanie w sprawie,
    skoro ich jedyny kontakt z TPSA to Internet, przez który dostają jakieś
    lakoniczne informacje na temat danego przypadku.
    Do mnie też przyszedł - sądziłem, że po 3 telefonach na 0-800... pan ten
    będzie posiadał pełną wiedzę, a on się dopiero pyta o co chodzi.
    Przejechał 30 km po czym okazało się, że wystarczyło zrobić coś zdalnie
    i właściwie jego obecność była niepotrzebna. Dodał, że obsługuje 3
    powiaty. Nie mam absolutnie do niego pretensji, ale do sposobu działania
    tej wielkiej, bałaganiarskiej firmy.

    --
    Tom