  • 1. Data: 2003-04-03 15:42:23
    Temat: TPSA - Czy
    Od: "Alien" <p...@k...net.pl>

    Czesc

    Czy ktos wie w jaki sposob zmusic TPSA do usunięcia awarii ?
    Faksy do BOK i dyrekcji nic nie dają, wykupiłem CIR itd itp i dalej mam 80 %
    strat na łączu (straty do routera brzegowego). Informacja w TP ciagle
    odpowiada ze odzwoni jak tylko sie cos dowie w tej sprawie (oczywiscie nie
    odzwania). Hasła typu "bedziemy musieli zerwac umowe" na TP nie robią zdaje
    się wiekszego wrażenia. . Mieszkam w takim miejscu, że nie bardzo moge
    zmienic operatora bez zbyt wielkich kombinacji. Problemy dotycża Polpaka,
    ktory zdaje się jest kierowany dla klientów o wyzszych wymaganiach, a
    tymczasem zachowuje się jak modem. Po 2 tygodniach walki z tą instytucją
    dochodze do wniosku, że ta cała firma to jeden wielki burdel.
    Przepraszam.za określenie ale tego się inaczej nie da opisać.

    Pozdrawiam
    Michał

    P.S. Dziekuje wszystkim za pomoc i odpowiedzi na moj 1 post.

  • 2. Data: 2003-04-04 19:46:01
    Temat: Re: TPSA - Czy
    Od: User Vatazhka <v...@l...localdomain>

    Alien wrote:
> [...]
    > modem. Po 2 tygodniach walki z tą instytucją dochodze do wniosku, że
    > ta cała firma to jeden wielki burdel. Przepraszam.za określenie ale

    Jeżeli wiedzą, że są mają monopol na danym terenie, to co będą sobie
    głowę zawracać jednym klientem (i tak do nich wróci...). W tepsie jest
    burdel (śladowy przepływ informacji, rzadziej niekompetencja),
    doświadczyłem tego wielokrotnie przy różnych okazjach. Jeżeli trafia się
    okazja, z ulgą rezygnuję z ich usług, problemem jest zwykle znalezienie
    innej firmy oferującej podobną usługę.

  • 3. Data: 2003-04-06 18:12:19
    Od: "POL" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Alien" <p...@k...net.pl> napisał w wiadomości

    > Czy ktos wie w jaki sposob zmusic TPSA do usunięcia awarii ?

    Bóg raczy wiedzieć. Jeśli masz możliowśc zmiany łącza na SDSL z Netii to
    uczyń to czym prędzej.

    Pozdrowienia
    POL

  • 4. Data: 2003-04-08 07:43:14
    Od: "b_Q" <b...@i...pl>

    Wrzuc mi prosze na priva wiecej konkretow - postaram sie pomoc ...

    ps. W ktorym BOKu i u ktorej dyrekcji tak marnie (bez urazy) eskalujesz
    problem ?

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2003-04-08 07:43:32
    Od: Pawel Kosiorowski <p...@l...res.pl>

    Alien <p...@k...net.pl> wrote:
    > Czesc
    >
    > Czy ktos wie w jaki sposob zmusic TPSA do usunięcia awarii ?

    Moze zalatwiaj bezposrednio z CST w Warszawie, czasem pomaga.

    --
    pk

  • 6. Data: 2003-04-08 16:12:18
    Od: "b_Q" <b...@i...pl>

    > Jeżeli wiedzą, że są mają monopol na danym terenie, to co będą sobie
    > głowę zawracać jednym klientem (i tak do nich wróci...).

    Zalezy na kogo sie trafi - nie mozna uogolniac ...

    .