  • 1. Data: 2003-04-02 15:56:53
    Temat: Wrocław - SDI -> iDSL 0,5 - Warto?
    Od: AdamO <a...@p...onet.pl>

    Mam dobrze działające SDI - stały transfer na granicy 11,5 kilo i nic
    się nie wiesza. Jestem z Wrocka i chciałem zapytać, czy jak się
    zdecyduję na iDSL 0,5 to czy nie zamienię toporka na kijek? Nie
    chciałbym walczyć z tepsą przez pół roku, żeby to zaczęło porządnie chodzić.

    Wszelkie info mile widziane.
    Z góry dzięki.

    A.

  • 2. Data: 2003-04-02 20:22:07
    Temat: Re: Wrocław - SDI -> iDSL 0,5 - Warto?
    Od: "Mateusz(Amkacz)" <m...@...sygnaturce>

    teraz juz wymieniono wszystkie routery (albo bedzie to na dniach) i nie
    slychac juz glosow wieszania sie idsl... wiec chyba sie oplaca.

    jednak jesli to dla ciebie tylko, to polecam neo+ . dynamiczne ip latwo
    obejsc

  • 3. Data: 2003-04-02 20:22:34
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

    Użytkownik "AdamO" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zdecyduję na iDSL 0,5 to czy nie zamienię toporka na kijek? Nie
    > chciałbym walczyć z tepsą przez pół roku, żeby to zaczęło porządnie

    DSL na Powstancow Slaskich (o ile ma to jakies znaczenie) od listopada.
    Od polowy stycznia dziala praktycznie idealnie, tzn. ani razu nie
    zauwazylem przerwy w dostepie do Internetu ani modem nie byl
    resetowany.

    Michal Letowski

  • 4. Data: 2003-04-02 20:23:01
    Od: "Slawomir Bem" <x...@x...pl>

> [...]
    > zdecyduję na iDSL 0,5 to czy nie zamienię toporka na kijek? Nie
    > chciałbym walczyć z tepsą przez pół roku, żeby to zaczęło porządnie

    1. Na dzien dzisiejszy we wrocku jest ciagly problem z DSL-ami,
    przynajmniej z trzema ktore znam.

    2. Pierwsze przykazanie admina: "Dziala i jestes zadowolony? Nie ruszaj ! ;)

    Obserwuj news.komunikaty to zobaczysz czego nie warto kupowac bo ciagle
    pada,
    Neostrady i DSLi. (w calej Polsce)

    SDI jak wlaczysz to dziala dopoki sie kawa serwisantowi na polke
    w centrali nie wyleje ;)

    s.

  • 5. Data: 2003-04-02 20:23:45
    Od: "SCV" <"scv [spam=kill]"@wroc.one.pl>

    AdamO wrote:
> [...]
    > zdecyduję na iDSL 0,5 to czy nie zamienię toporka na kijek? Nie
    > chciałbym walczyć z tepsą przez pół roku, żeby to zaczęło porządnie
    Ja zmieniłem w połowie zeszłego roku, od pol roku walczyłem ze zwisami, aż
    teraz po przepięciu na nowy router kra-ru2.tpnet.pl (213.25.2.81) nie
    zawisło ani razu. Mieszkam w Śródmieściu i po długich, cięzkich bojach
    wreszcie jest ok. Ale mam pewną pretensję do nich, że promocja wymiany SDI
    na DSL zaczęła się tak późno i musiałem zabulić całą (!) opłatę
    instalacyjną, choć technik zapewniał mnie, że skoro wymieniam, to nie
    trzeba. Cwane rozwiązanie najpierw wyprać z kasy najbardziej potrzebujących
    a później dawać za złotówke reszcie...

    --
    SCV

  • 6. Data: 2003-04-02 21:03:11
    Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka)

    On Wed, 2 Apr 2003 20:23:01 +0000 (UTC) I had a dream that Slawomir Bem
    <x...@x...pl> wrote:
    >Obserwuj news.komunikaty to zobaczysz czego nie warto kupowac bo ciagle
    >pada,
    >Neostrady i DSLi. (w calej Polsce)

    Ciekawostka... Od paru tygodni nie było takiego komunikatu.
    Masz bardzo nieświeże dane...

  • 7. Data: 2003-04-03 06:27:23
    Od: "Slawomir Bem" <x...@x...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
    napisał w wiadomości
    edu.pl...

    > Ciekawostka... Od paru tygodni nie było takiego komunikatu.
    > Masz bardzo nieświeże dane...

    To ciekawe co robia tam co chwile problemy z autentykacją?
    Nie zalogujesz sie - nie bedzies mial netu, widzisz roznice?

    s.

  • 8. Data: 2003-04-03 08:21:53
    Od: "Maciej Machacz" <x...@i...pl>

    Użytkownik "Slawomir Bem" <x...@x...pl> napisał w wiadomości

    > To ciekawe co robia tam co chwile problemy z autentykacją?
    > Nie zalogujesz sie - nie bedzies mial netu, widzisz roznice?

    Jakbys zauwazyl to po pierwsze iDSL jest bez autentykacji, a po drugie
    problemy dotycza dostepu komutowanego czyli poprostu klasycznego modemu.

    Mam znajomego ktory ma Neostrade (tez w Krakowie) i od dluzszego czasu nie
    narzeka.

    Maciej Machacz | mailto:x...@i...pl
    ICQ:54914949 | GG:17979

  • 9. Data: 2003-04-03 08:22:04
    Od: "Artur Śpiewak" <d...@w...pl>

> [...]
    > zdecyduję na iDSL 0,5 to czy nie zamienię toporka na kijek? Nie
    > chciałbym walczyć z tepsą przez pół roku, żeby to zaczęło porządnie
    Ja tez polecam. Zmienilem wlasnie z SDI na IDSL'a jakies 2 tygodnie temu i
    nie ma
    zadnych problemow, ludzie pisza o jakis cudach z resetowaniem modemu i takie
    tam glupoty.
    Nic takiego nie ma, smiga pieknie, jak cos ciagne zawsze leci 50-55kb/s
    takze warto.
    Wroclaw - Oporow.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2003-04-03 17:36:48
    Od: "Dominik 'Rathann' Mierzejewski" <d...@u...rangers.eu.org>

    Date: Thu, 3 Apr 2003 08:21:53 +0000 (UTC)
    From: Maciej Machacz <x...@i...pl>
    [...]
    > Jakbys zauwazyl to po pierwsze iDSL jest bez autentykacji, a po drugie
    > problemy dotycza dostepu komutowanego czyli poprostu klasycznego modemu.

    Czyżby? To dlaczego przed chwilą był na pik komunikat, że występują chwilowe
    problemy z logowaniem się dla części klientów iDSL?

    --
    "The third principle of sentient life is its capacity for self-sacrifice.
    For a cause, a loved one, for a friend."