  • 1. Data: 2003-04-03 15:43:10
    Temat: CDI w Dialogu-jaki transfer przy jakim modemie?
    Od: " " <s...@N...gazeta.pl>

    Mam CDI i modem firmy Elcon ale cos ostatnio dochodzą mnie słuchy ze na
    innych modemach sa lepsze "osiągi"- stąd prośba o porównanie.Może trzeba
    będzie zrobić reklamację?

  • 2. Data: 2003-04-04 19:45:44
    Temat: Re: CDI w Dialogu-jaki transfer przy jakim modemie?
    Od: "Michal Surkont" <m...@b...pl>

    > Mam CDI i modem firmy Elcon ale cos ostatnio dochodzą mnie słuchy ze na
    > innych modemach sa lepsze "osiągi"- stąd prośba o porównanie.Może trzeba
    > będzie zrobić reklamację?

    Generalnie lepsze sa Aethry, a Elcony czesto padaja (maja wewnetrzny
    zasilacz i sie troche przegrzewja). Ale w transferach nie ma roznicy - oba
    leca pelne 128kbps, znaczy kolo 15,6 kBps

    pozdrawiam, MS

  • 3. Data: 2003-04-13 08:29:32
    Od: "Pawel Filipiak" <p...@p...fm>

    "Michal Surkont" <m...@b...pl> wrote in message

    > Generalnie lepsze sa Aethry, a Elcony czesto padaja (maja wewnetrzny
    > zasilacz i sie troche przegrzewja). Ale w transferach nie ma roznicy - oba
    > leca pelne 128kbps, znaczy kolo 15,6 kBps

    Pod warunkiem, że ustawisz szybkość COM-a na większą niż 115 kbps; w
    przeciwnym razie modem jest "dławiony" przez port szeregowy.

    --
    pozdrawiam,
    Paweł Filipiak, gg 2791867