  • 1. Data: 2006-12-18 22:15:37
    Temat: TPsa abonament socjalny+ internet
    Od: "artur waga" <r...@g...pl>

    - nowe cenniki od lutego , a tu dalej nic...
    TP zagrywa dalej w bambuko....

  • 2. Data: 2006-12-19 08:09:48
    Temat: Re: TPsa abonament socjalny+ internet
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "artur waga" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > - nowe cenniki od lutego , a tu dalej nic...
    > TP zagrywa dalej w bambuko....

    No ale z czym zagrywa ? Czy przypadkiem nie przesadzasz ?

  • 3. Data: 2006-12-19 14:20:31
    Od: "artur waga" <r...@g...pl>

    Radosław HORODNICZY <r...@g...com> napisał(a):

    > Użytkownik "artur waga" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > >
    > No ale z czym zagrywa ? Czy przypadkiem nie przesadzasz ?

    nie przesadzam bo w nowych cennikach zauważam jedynie pozycję internetu bez
    telefonu z opłatą dodatkową 36 zł (+opłata neostrada).
    W cenniku nie widzę żeby na bazie taryfy ,,socjalny" była brana w ogóle
    możliwość dołozenia netu.
    CZYLI JEST TO JAWNA I CELOWA DYSKRYMINACJA !!!

  • 4. Data: 2006-12-19 14:41:31
    Od: jaSS <jass@zlew_nospam_.info>

    artur waga napisał(a):

> [...]
    > możliwość dołozenia netu.
    > CZYLI JEST TO JAWNA I CELOWA DYSKRYMINACJA !!!

    O jakim cenniku mówisz?
    http://www.tp.pl/b/binaries/PL/590390982195/cennik_n
    eostrada_tp_365767885.pdf
    nie ma nic na temat taryf dla jakich to jest dostępne.

  • 5. Data: 2006-12-19 15:25:08
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>

> [...]
    > możliwość dołozenia netu.
    > CZYLI JEST TO JAWNA I CELOWA DYSKRYMINACJA !!!

    Dyskryminacja ? To prywatna firma, a plan nazywa sie socjalny miedzy innymi
    dlatego, ze jest dla ubogich, ktorych raczej nie stac na Internet :)

  • 6. Data: 2006-12-19 15:38:15
    Od: Wojciech Wielogorski <r...@e...pl>

    Radoslaw HORODNICZY napisał(a):

    > Dyskryminacja ? To prywatna firma, a plan nazywa sie socjalny miedzy innymi
    > dlatego, ze jest dla ubogich, ktorych raczej nie stac na Internet :)
    Socjalny to moze byc zasilek z pieniedzy podatnikow. Nazwa tego pakietu
    jest po prostu zenujaca - myslalby kto, nasz narodowy operator,
    francuski przyjaciel, daje biednym polakom mozliwosc dzwonienia.

    A za te prywatnosc ktos powinien stanac przed trybunalem stanu. Na razie
    jednak dostanie odszkodowanie za bezzasadne zatrzymanie ;-))

    pzdr

  • 7. Data: 2006-12-19 20:40:47
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Tue, 19 Dec 2006 16:25:08 +0100, Radoslaw HORODNICZY wrote:

    > Dyskryminacja ? To prywatna firma, a plan nazywa sie socjalny miedzy innymi
    > dlatego, ze jest dla ubogich, ktorych raczej nie stac na Internet :)

    nieprawda jest jakoby:
    1.TPSA byla prywatna firma
    2.Osob ubogich nie stac na Internet

    z reszta sie zgadzam :>

  • 8. Data: 2006-12-20 07:16:37
    Od: "Vik" <v...@p...viknet.pl>

    wiadomości

    > Dyskryminacja ? To prywatna firma, a plan nazywa sie socjalny miedzy
    innymi
    > dlatego, ze jest dla ubogich, ktorych raczej nie stac na Internet :)

    a co powiedzial bys jak by ci zakazali chodzic do biedronki po zakupy bo tam
    jest tanio a ty ubogi nie jestes bo masz internet i masz kupowac zarcie z
    marza 200% , zadowolony byl bys z takiego obrotu sprawy ? tak samo kazdy ma
    prawo wziasc socjalny pakiet bez wzgledu czy bierze bo jest ubogi czy
    dlatego ze telefonu nie uzywa ale dzwoni do niego babcia i tak samo taki
    user powinien miec prawo wyboru. pozatym internet w tpsa powinien kosztowac
    np 50 zl bez roznicy czy jest to z telefonem czy bez bo ja widzac reklame w
    tv i nie bedac swiadomym popedzil bym po internet za 28 zl a otrzymam
    informacje ze nie kosztuje 28 tylko 78zl poniewaz resazte oplaty ukryto w
    drugim obowiazkowym abonamencie.A wiec nie prezes UKE wali kary az sie
    oducza oszukiwac i okradac. Ciekawe czy UKE by zareagowalo gdy by wszystkie
    sieci osiedlowe się zrzeszyly na bazie tego utwozono ogolno polska reklame i
    ogolnopolski telefon, pod ktory by user dzownil i zamawial usuge i wpadal by
    operator z danego regionu reklama mowila by o abonamencie 10 zl + do tego
    obsluga serwisowa 50 zl a bez obslugi dodatkowo 35 zl.

    Pzdr
    Vik

  • 9. Data: 2006-12-20 07:47:35
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "Vik" <v...@p...viknet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > operator z danego regionu reklama mowila by o abonamencie 10 zl + do tego
    > obsluga serwisowa 50 zl a bez obslugi dodatkowo 35 zl.

    Uke wali kary, a ja wale kloce w kiblu, to apropo porownan do biedronek :)
    Ososbisice nie lubie tepsy, ale walka z nia dla niektorych to jakby sie juz
    zakorzenila genetycznie :) Socjalny to socjalny i nie mozna miec neo
    jak chce tanie neo niech sobie wezmie bez telefonu.
    A co do kar od UKE to jak na razie wg moich informacji tepsa zaplacila
    jedna kare i to groszowa jak dla nich wiec nie ma co sie podniecac.
    Bo UKE jak daje kare to wszyscy o tym pisza, ale jak sie dogaduje
    albo przegrywa to juz cicho sza.

  • 10. Data: 2006-12-20 08:43:05
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości