  • 1. Data: 2006-12-17 12:53:36
    Temat: Światłowody w Krakowie
    Od: "Andrzej" <a...@t...pl>

    Witam,
    Czy ktoś z Was orientuje się może kto dzierżawi włókna
    światłowodowe w Krakowie?
    Konkretnie potrzebuję się dostać w okolice stacji Kraków-Płaszów
    po szkle z Woli Duchackiej (jakieś 2 km).
    Jakieś pomysły?

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 2. Data: 2006-12-17 18:31:08
    Temat: Re: Światłowody w Krakowie
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    Andrzej napisał(a):
> [...]
    > światłowodowe w Krakowie?
    > Konkretnie potrzebuję się dostać w okolice stacji Kraków-Płaszów
    > po szkle z Woli Duchackiej (jakieś 2 km).

    z tego co pamietam to nikt tam nie ma swiatlowodu - poza TP SA i enionem
    jak by Ci sie udalo dogadac z enionem to prosze o info

    --
    Mateo

  • 3. Data: 2006-12-17 19:33:03
    Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka)

    On 17 Dec 2006 04:53:36 -0800 I had a dream that Andrzej <a...@t...pl> wrote:
> [...]
    >światłowodowe w Krakowie?
    >Konkretnie potrzebuję się dostać w okolice stacji Kraków-Płaszów
    >po szkle z Woli Duchackiej (jakieś 2 km).

    Było takie coś kiedyś jak Optokan. Tylko że z nimi ciężko nawiązać kontakt.
    W guglu w archiwum znajdziesz o nich troszkę.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 4. Data: 2006-12-17 19:35:48
    Od: "Andrzej" <a...@t...pl>

    Mateo napisał(a):

    > z tego co pamietam to nikt tam nie ma swiatlowodu - poza TP SA i enionem
    > jak by Ci sie udalo dogadac z enionem to prosze o info

    Zastanawiam się jeszcze czy MPEC nie ma nic w tej okolicy. Nie wiesz
    którędy dokładniej idzie światło z enionu? Z TP nawet nie liczę
    na to że się dogadam, ale z enionem - kto wie.

  • 5. Data: 2006-12-17 19:44:39
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    Andrzej napisał(a):

    > Zastanawiam się jeszcze czy MPEC nie ma nic w tej okolicy. Nie wiesz
    > którędy dokładniej idzie światło z enionu? Z TP nawet nie liczę
    > na to że się dogadam, ale z enionem - kto wie.

    MPEC w krakowie nie robil jak np we wroclawiu i nie kladl nitek wzdloz kanalizacji
    kanalizacja jest tez niedrozna wiec nie przepchaja

    enion bezie trudny bo dostarcza medium kablowkom ...
    i moga byc zapisy o braku konkurencji

    --
    Mateo

  • 6. Data: 2006-12-17 19:44:55
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    Grzegorz Janoszka napisał(a):

    > Było takie coś kiedyś jak Optokan. Tylko że z nimi ciężko nawiązać kontakt.
    > W guglu w archiwum znajdziesz o nich troszkę.

    na wole duchacka nie siegaja/li

    --
    Mateo

  • 7. Data: 2006-12-17 20:00:01
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > enion bezie trudny bo dostarcza medium kablowkom ...
    > i moga byc zapisy o braku konkurencji

    nie sądze, raczej im zależy na klientach jakichkolwiek, byle by płacili.
    Nie wierzę żeby firma typu enion dała sobie wcisnąć taką umowę.

    Marcin

  • 8. Data: 2006-12-18 12:10:05
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    Marcin Kuczera napisał(a):

    > nie sądze, raczej im zależy na klientach jakichkolwiek, byle by płacili.
    > Nie wierzę żeby firma typu enion dała sobie wcisnąć taką umowę.

    firma moze nie, ale rozmawia czlowiek z czlowiekiem
    a ze polacy wykazuja duze sklonnosci do przyslug roznych ...

    --
    Mateo

  • 9. Data: 2006-12-18 15:55:17
    Od: "loksim" <l...@w...onet.pl>

    > firma moze nie, ale rozmawia czlowiek z czlowiekiem
    > a ze polacy wykazuja duze sklonnosci do przyslug roznych ...

    niedawno dowiadywalem sie o mozliwosc podwieszenia kabla przez jeden slup
    enionu;
    dowiedzialem sie, ze nie wydadza zgody, poniewaz maja umowe z tp, w ktorej
    jest zapis o wylacznosci
    niespecjalnie mi na tym zalezalo, wiec odpuscilem, ale swoja droga nie
    chcialo mi sie w to wierzyc

    loksim

  • 10. Data: 2006-12-18 16:58:02
    Od: kulek <k...@p...onet.pl>

    loksim napisał(a):

> [...]
    > jest zapis o wylacznosci
    > niespecjalnie mi na tym zalezalo, wiec odpuscilem, ale swoja droga nie

    istnieją takie praktyki

    np pewna kablówka niedaleko mnie ma lącza z tepsy, dzierżawi studzienki
    od tepsy, ale nie może sprzedawać lącz innym operatorom i nie może
    wprowadzić voip u siebie w sieci (takie klauzule ma umowa miedzy nimi)
    także z tym słupem może być prawda