  • 1. Data: 2006-12-12 22:08:45
    Temat: spa.m obrazkowy
    Od: "jax" <a...@v...pl>

    witam

    szlag mnie trafia już... jak filtrować spam obrazkowy...?
    z góry dzięki za podpowiedzi,

  • 2. Data: 2006-12-12 22:19:02
    Temat: Re: spa.m obrazkowy
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <m...@u...inds.pl>

    jax napisał(a):
    > szlag mnie trafia już... jak filtrować spam obrazkowy...?
    > z góry dzięki za podpowiedzi,

    spamassasinem, i to NTG pl.internet.mordplik i pl.mail.mta

  • 3. Data: 2006-12-12 22:21:35
    Od: "a" <a...@v...pl>

    > spamassasinem, i to NTG pl.internet.mordplik i pl.mail.mta

    dzięki
    przepraszam, myślałem, ze problem kwalifikuje się jako problem internetu.
    pozdrawiam,

  • 4. Data: 2006-12-12 23:44:54
    Od: Ponure Zacietrzewienie <t...@b...pl>

    a <a...@v...pl> wrote:

    > dzięki
    > przepraszam, myślałem, ze problem kwalifikuje się jako problem internetu.

    Problem internetu to to byl jakies dwa lata temu. Teraz to jest problem
    spoleczny.

    --
    If you cut off my head, what would I say? Me and my head, or me and my body?

  • 5. Data: 2006-12-21 22:01:43
    Od: Iluvatar <i...@x...pl>

    jax wrote:

    > witam
    >
    > szlag mnie trafia już... jak filtrować spam obrazkowy...?
    > z góry dzięki za podpowiedzi,

    polecam OCRa do maili

    http://www200.pair.com/mecham/spam/image_spam.html

  • 6. Data: 2006-12-23 13:10:21
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użyszkodnik Iluvatar napisał:

    > polecam OCRa do maili
    > http://www200.pair.com/mecham/spam/image_spam.html

    IMO szkoda katować maszynę czymś takim, ponieważ większośc spamów
    obrazkowych i tak jest już odporna na OCR-owanie.

    --
    TOM
    ORG-PGiw1-RIPE

  • 7. Data: 2006-12-23 13:59:33
    Od: Adam Szendzielorz <a...@N...pl>

    Dnia Sat, 23 Dec 2006 14:10:21 +0100, Tomasz Śląski napisał(a):

    > IMO szkoda katować maszynę czymś takim, ponieważ większośc spamów
    > obrazkowych i tak jest już odporna na OCR-owanie.

    Zdecydowanie nie jest! Codziennie tysiace takich smieci pomyslnie
    odrzucam:)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz

  • 8. Data: 2006-12-24 16:19:36
    Od: Artur Frydel <a...@g...-dot-.com>

    Adam Szendzielorz wrote:

    > Zdecydowanie nie jest! Codziennie tysiace takich smieci pomyslnie
    > odrzucam:)
    > pozdr.

    A ile przechodzi?

    --
    Artur 'Bzyk' Frydel | artur.frydel[at]gmail-dot-com
    "Always look on the bright side of life."

  • 9. Data: 2006-12-25 20:31:10
    Od: Adam Szendzielorz <a...@N...pl>

    Dnia Sun, 24 Dec 2006 16:19:36 +0000 (UTC), Artur Frydel napisał(a):

    > A ile przechodzi?

    Nie mam pojecia. Ale nie to ma znaczenie.

    Krotki rzut oka na staty jednego serwera pocztowego z dzisiaj:

    - 32 tys wiadomosci ogolem
    - 26 tys wiadomosci odrzuconych (spam) W TYM
    - 12 tys wiadomosci odrzuconych glownie przez Fuzzy OCR czyli spam
    obrazkowy

    Czyli rezygnacja z OCRa spowodowalaby wzrost nierozpoznawalnych spamow o
    100%. Dlatego sadze ze katowanie nim serwerow pocztowych MA duzy sens :)

    Statystyki dzisiaj wyjatkowo inne niz normalnie bo zwykly ruch pocztowy
    spadl o kilkaset % - koresponduja glownie spam-boty ;)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz

  • 10. Data: 2006-12-25 20:38:06
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Adam Szendzielorz <a...@N...pl> writes:

    > Statystyki dzisiaj wyjatkowo inne niz normalnie bo zwykly ruch pocztowy
    > spadl o kilkaset %

    Ujemny znaczy się jest?

    MJ