  • 1. Data: 2006-12-13 09:11:57
    Temat: jaka przyszłość TKT ?
    Od: kulek <k...@p...onet.pl>

    Niedawno doszły mnie słuchy, że TKT będzie wystawione na sprzedaż, że
    nie są tam teraz prowadzone żadne inwestycje i ogólnie to wszystko za
    dobrze się nie rysuje. Dzisiaj czytam coś takiego
    http://wiadomosci.onet.pl/1449518,10,item.html
    także bardzo możliwe ze to coś więcej niż plotki.

    Jaką przyszłość ma TKT ?
    Czy warto się wiązać na dłużej z tą firmą ?

  • 2. Data: 2006-12-13 15:22:33
    Temat: Re: jaka przyszłość TKT ?
    Od: robbo2k <r...@o...pl>

    kulek napisał(a):
> [...]
    > dobrze się nie rysuje. Dzisiaj czytam coś takiego
    > http://wiadomosci.onet.pl/1449518,10,item.html
    > także bardzo możliwe ze to coś więcej niż plotki.

    Nie ufaj pismakom pozatym akurat tam nazwa TKT nie pada.
    A co do inwestycji coz ... zacytuje oferte ze strony ...
    przepływności 10 Gbit/s.

    > Jaką przyszłość ma TKT ?
    > Czy warto się wiązać na dłużej z tą firmą ?

    Zalezy czym chcesz sie wiazac :)

  • 3. Data: 2006-12-13 16:45:01
    Od: "Teodor" <f...@C...pl>

    > nie są tam teraz prowadzone żadne inwestycje i ogólnie to wszystko za Jaką
    > przyszłość ma TKT ?
    > Czy warto się wiązać na dłużej z tą firmą ?

    A ja słyszałem że właśnie zwiększają przepływności swoich światłowodów.
    Chcą też wybudować sieć bezprzewodową.
    --
    Teodor

  • 4. Data: 2006-12-13 16:49:40
    Od: "zasiu" <z...@w...to.gower.peel>

    > A ja słyszałem że właśnie zwiększają przepływności swoich światłowodów.
    > Chcą też wybudować sieć bezprzewodową.

    Sieć komórkową też chcieli wybudować, nawet przetarg wygrali :-))

    zasiu

  • 5. Data: 2006-12-13 17:00:24
    Od: kulek <k...@p...onet.pl>

    Teodor napisał(a):

    > A ja słyszałem że właśnie zwiększają przepływności swoich światłowodów.
    > Chcą też wybudować sieć bezprzewodową.

    U mnie niestety od światełka jest 9km po miedzi nawet nie mogą mi zrobić
    4 mega w jednym kawałku, jest obecnie 2*2 . Do wakacji było bardzo dużo
    różnych awarii, w chwili obecnej jest ok. Niestety na dzień dzisiejszy
    potrzebowałbym z 8 mega a warunków technicznych nie ma :( . Jak
    rozmawiałem z technikami to TKT nie ma pieniędzy na inwestycje także
    warunków raczej nie będzie... Chyba ze ktoś kupi TKT i będzie miał kasę
    na inwestycje.

  • 6. Data: 2006-12-14 10:19:36
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Wed, 13 Dec 2006 17:45:01 +0100, Teodor wrote:

    > A ja s?ysza?em ?e w?a?nie zwi?kszaj? przep?ywno?ci swoich ?wiat?owodów.
    > Chc? te? wybudowaae sieae bezprzewodow?.

    a mi sie wydawalo ze jesli ktos chce wybudowac siec bezprzewodowa (w
    domysle siec dostepowa) to ja poprostu buduje, zwlaszcza posiadajac siec
    szkieletowa

  • 7. Data: 2006-12-14 16:39:41
    Od: "Teodor" <f...@C...pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > a mi sie wydawalo ze jesli ktos chce wybudowac siec bezprzewodowa (w
    > domysle siec dostepowa) to ja poprostu buduje, zwlaszcza posiadajac siec

    Jak zawsze masz rację.
    Tylko że chodzi tu o sieć GSMR do budowania której nie wystarczy samo
    chcenie.
    Sieci bezprzewodowe TKT buduje na bieżąco w zalezności od potrzeb
    --
    Teodor

  • 8. Data: 2006-12-14 18:27:06
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Thu, 14 Dec 2006 17:39:41 +0100, Teodor wrote:

    > Jak zawsze masz racj?.
    > Tylko ?e chodzi tu o sieae GSMR do budowania której nie wystarczy samo
    > chcenie.
    > Sieci bezprzewodowe TKT buduje na bie??co w zalezno?ci od potrzeb

    skad w takim razie cala fala narzekan w rodzaju "mieszkam 200m od torow i
    TKT pokazuje mi drzewo jak chce od nich telefon/Internet ???

  • 9. Data: 2006-12-14 21:53:12
    Temat: Re: jaka przysz?o?ae TKT ?
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...repcio.net.na.newsach>

    futszaK napisał(a):

    > skad w takim razie cala fala narzekan w rodzaju "mieszkam 200m od torow i
    > TKT pokazuje mi drzewo jak chce od nich telefon/Internet ???

    Gdyż to że ma się 200m do torów nie oznacza, że w danym miejscu jest
    możliwość podłączenia, bądź też trzeba instalować drogie urządzenia aby
    "wyprowadzić" sygnał. Jeżeli powiesz TKT pokryję 50% kosztów aby móc się
    tam podłączyć - na pewno zrobią wyjście do klienta.

  • 10. Data: 2006-12-14 21:54:43
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <m...@u...inds.pl>

    Przemysław Gubernat napisał(a):
> [...]
    > "wyprowadzić" sygnał. Jeżeli powiesz TKT pokryję 50% kosztów aby móc się
    > tam podłączyć - na pewno zrobią wyjście do klienta.

    skaś to znam... do jednej lokalizacji tkt mam ~1.5km, widocznosc
    optyczna, do drugiej ~5km bez widocznosci... trzeba by 2 multihopy robic...
    TKT nie mam... Brak mozliwosci zestawienia uslugi z tego blizszego
    miejsca..,.