  • 11. Data: 2010-07-01 14:00:05
    Temat: Re: TVP1 jak PRL
    Od: PaPi <...@...3>

    > podobnie jak posądzanie TVP o popieranie pis-u.

    Nie no.
    http://wyborcza.pl/1,75248,8084711,Marszalek_bez_okr
    esu_ochronnego.html#ixzz0sPOFc2kl

  • 12. Data: 2010-07-01 14:38:48
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > A TVN to co robi? tylko w 2 strone

    Za TVN nie płacisz obowiązkowego abonamentu.

  • 13. Data: 2010-07-01 14:59:51
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Heraklit" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Był 1 lipiec (czwartek), gdy o godzinie 11:20 *Ghost* w pocie czoła
    > naskrobał(a):

    > to samo, ale w drugą stronę robi grupa medialna ITI.

    Nie. Stronniczosci TVPis nic nie przebija. Zobacz sobie ktorekolwiek
    wiadomosci.

  • 14. Data: 2010-07-01 15:28:02
    Od: z <z...@g...pl>

    PaPi pisze:

    > Nawet jesli, co nie jest prawda, to grupa medialna ITI jest prywatna
    > firma, na ktora nie skladaja sie w abonamencie obywatele RP.

    Trudno. Potraktuj to jako podatek od braku jednej jedynie słusznej
    poprawności

  • 15. Data: 2010-07-01 15:30:49
    Od: z <z...@g...pl>

    PaPi pisze:

    > Nie no.
    > http://wyborcza.pl/1,75248,8084711,Marszalek_bez_okr
    esu_ochronnego.html#ixzz0sPOFc2kl

    A to badanie nadzoruje-koordynuje (czy jakoś tak) człowiek który bardzo
    ambitnie popiera Komorowskiego.
    Obiektywizm pełną gębą :-)

  • 16. Data: 2010-07-01 15:36:53
    Od: z <z...@g...pl>

    pawell32 pisze:

    > i w tak żenujący sposób zaczęła się ostatnia debata...

    No i teraz nagle się debata nie podobała.
    Pewnie była sterowana przez popleczników a może nawet sfałszowana bo
    przecież w tym ponurym budynku.
    Nie to co poprzednia.Poprzednia była super ;-)

    Dajcie już spokój.

  • 17. Data: 2010-07-01 15:50:09
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    esu_ochronnego.html#ixzz0sPOFc2kl

    > A to badanie nadzoruje-koordynuje (czy jakoś tak) człowiek który bardzo
    > ambitnie popiera Komorowskiego.
    > Obiektywizm pełną gębą :-)

    To jeszcze napisz, ze ruscy zestrzelili tu 154 i bedziemy juz o Tobie
    wiedziec wszystko.

  • 18. Data: 2010-07-01 15:51:11
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Trudno. Potraktuj to jako podatek od braku jednej jedynie słusznej
    > poprawności

    Zadne trudno, nie ma zgody na taki syf.

  • 19. Data: 2010-07-01 16:05:43
    Od: z <z...@g...pl>

    Ghost pisze:

    > Zadne trudno, nie ma zgody na taki syf.

    Przywyknij. To się nazywa demokracja. Debilny ustrój ale w takim żyjemy.

  • 20. Data: 2010-07-01 16:15:58
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Przywyknij. To się nazywa demokracja. Debilny ustrój ale w takim żyjemy.

    To nie ma nic wspolnego z demokracja.