  • 1. Data: 2014-10-12 09:14:37
    Temat: TVR
    Od: Trybun <I...@j...com>

    Czy ktoś może wie co dzieje się z tym kanałem? Przeniesiony na jakiś
    inny transponder czy zaprzestał nadawania?

  • 2. Data: 2014-10-12 09:51:05
    Temat: Re: TVR
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    W dniu 2014-10-12 o 09:14, Trybun pisze:
    > Czy ktoś może wie co dzieje się z tym kanałem? Przeniesiony na jakiś
    > inny transponder czy zaprzestał nadawania?
    Obawiam się, że RIP - od 26 sierpnia pojawiał się i znikał, był dostępny
    tylko w kablówkach, CP i nc - usunęły do z list.
    Wątek tutaj:
    http://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?f=11&t=16068
    &start=1110

  • 3. Data: 2014-10-12 09:59:52
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-10-12 09:51, sat_diver pisze:
    > Obawiam się, że RIP - od 26 sierpnia pojawiał się i znikał, był
    > dostępny tylko w kablówkach, CP i nc - usunęły do z list.
> [...]

    To chyba faktycznie koniec. Szkoda, jeden z nielicznych kanałów na
    którym było na co popatrzeć.

  • 4. Data: 2014-10-13 17:51:56
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 12 Oct 2014 09:51:05 +0200, sat_diver <s...@s...info>
    wrote:

    >Obawiam się, że RIP - od 26 sierpnia pojawiał się i znikał, był dostępny
    >tylko w kablówkach, CP i nc - usunęły do z list.

    Jeszcze kilka dni temu był w UPC.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280