  • 1. Data: 2019-03-29 17:14:16
    Temat: Tablet i wifi
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Być może ta grupa jest właściwa. Wpadł mi w ręce tablet Fun
    Tab 8 sygnowany przez Orange, z Andkiem 4. Problem polega na tym że nie
    da się włączyć wifi. Po kliknięciu opcji "włącz wifi" opcja się włącza a
    po 3 sek. wyłącza z powrotem i trwa komunikat "brak wifi". Zrobiłem
    reset do wartości fabrycznych i nie pomogło. Da się coś jeszcze zrobić?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2019-03-30 11:13:59
    Temat: Re: Tablet i wifi
    Od: a...@g...com

    W dniu piątek, 29 marca 2019 17:14:18 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
> [...]
    > po 3 sek. wyłącza z powrotem i trwa komunikat "brak wifi". Zrobiłem
    > reset do wartości fabrycznych i nie pomogło. Da się coś jeszcze zrobić?

    do serwisu zanieś

  • 3. Data: 2019-03-30 16:30:14
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    > Zrobiłem
    > reset do wartości fabrycznych i nie pomogło. Da się coś jeszcze zrobić?

    Mój Tab2 miał takie objawy. Pomogło wgranie nowego oprogramowania (customa).