  • 1. Data: 2009-04-01 22:50:15
    Temat: Tablica Zagospodarowania Numeracji
    Od: "Sinus" <s...@N...gazeta.pl>

    Korzystałem zawsze ze strony http://www.ujk.kielce.pl//cgi-bin/numeracja.py
    ale stała się mocno nieaktualna. Znacie może jakąś podobną wyszukiwarkę, gdzie
    po wpisaniu numeru (stacj/kom) wyświetla się nazwa operatora?

    --
    Pozdrawiam,
    Sinus

  • 2. Data: 2009-04-02 07:23:10
    Temat: Re: Tablica Zagospodarowania Numeracji
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sinus" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gdzie
    > po wpisaniu numeru (stacj/kom) wyświetla się nazwa operatora?

    Jesli chodzi o komorki, to:

    http://www.votel.pl/sprawdz,numer.html

    Sprawdza operatora, do ktorego *faktycznie* nalezy numer.
    W przypadku stacjonarnych uznaje tylko Ere :) - i tylko numery przeniesione.
    Numerow stacjonarnych z naturalnej Puli Ery nie rozpoznaje

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-04-02 11:39:19
    Od: "news.neostrada.pl" <k...@o...pl>

    SDD wrote:
> [...]
    > W przypadku stacjonarnych uznaje tylko Ere :) - i tylko numery przeniesione.
    > Numerow stacjonarnych z naturalnej Puli Ery nie rozpoznaje

    Kilka postów wyżej pytalem jak identyfikowac numer, to napisano mi ze
    nie ma takiej mozliwosci.
    Dlatego pytam na jakiej podstawie dziala ten skrypcik na tej stronie ?

  • 4. Data: 2009-04-02 12:16:12
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "news.neostrada.pl" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Kilka postów wyżej pytalem jak identyfikowac numer, to napisano mi ze nie
    > ma takiej mozliwosci.
    > Dlatego pytam na jakiej podstawie dziala ten skrypcik na tej stronie ?

    Nie ma mozliwosci podczas nawiazywania polaczenia technicznie uzyskac.
    A skrypcik pewnei korzysta z baz operatorow po prostu.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-04-02 12:17:53
    Od: "news.neostrada.pl" <k...@o...pl>

    SDD wrote:
> [...]
    >
    > Nie ma mozliwosci podczas nawiazywania polaczenia technicznie uzyskac.
    > A skrypcik pewnei korzysta z baz operatorow po prostu.

    Czy kazdy moze dostać dostęp do takiej bazy ?
    Gdzie one sa? na stronach operatorów ?

  • 6. Data: 2009-04-03 06:53:52
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 1 Apr 2009 22:50:15 +0000 (UTC),
    Sinus <s...@N...gazeta.pl> screamed:
    > Korzystałem zawsze ze strony http://www.ujk.kielce.pl//cgi-bin/numeracja.py
    > ale stała się mocno nieaktualna. Znacie może jakąś podobną wyszukiwarkę, gdzie
    > po wpisaniu numeru (stacj/kom) wyświetla się nazwa operatora?

    Bo i czasu na aktualizację tabel niestety nie ma za bardzo... :\

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
    [ 08:53:30 user up 12031 days, 20:48, 1 user, load average: 0.75, 0.04, 0.27 ]

    Art is the tree of life. Science is the tree of death.

  • 7. Data: 2009-04-03 07:42:27
    Od: kbo <b...@k...krakow.pl>

    www.numeracja.pl

    Prawidłowo podaje mój nr komórki przeniesiony z Orange do Plusa,
    prawidłowo podaje moje numery od opów VoIP.

  • 8. Data: 2009-04-03 08:17:44
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "kbo" <b...@k...krakow.pl> napisał w wiadomości
    o.googlegroups.com...
    www.numeracja.pl

    Prawidłowo podaje mój nr komórki przeniesiony z Orange do Plusa,
    prawidłowo podaje moje numery od opów VoIP.

    Ale moje oba numery przeniesione z TPSA do Ery podaje jakoby ciagle byly w
    TPSA.
    Znaczy - stacjonarne jedzie wedlug TZN

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2009-04-03 08:27:53
    Od: <a...@g...pl>

    > Znaczy - stacjonarne jedzie wedlug TZN

    nie do końca numer 0 22 700 00 00 i 01 pokazuje jako brak danych a istnieją
    oba od roku