  • 1. Data: 2009-03-31 18:31:09
    Temat: telefon nokia z bluetooth
    Od: "katarzyna mościcka" <k...@W...gazeta.pl>

    witam,
    poszukuje telefonu Nokii z bluetooth'em i dlugo trzymajaca bateria; dodam ze
    jestem studentka wiec cena tez ma dla mnie znaczenie, dziekuje z gory za pomoc

  • 2. Data: 2009-03-31 20:27:39
    Temat: Re: telefon nokia z bluetooth
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "katarzyna mościcka" <k...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:gqtnhc$hij$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > dodam ze
    > jestem studentka wiec cena tez ma dla mnie znaczenie, dziekuje z gory

    W sąsiedniej szufladzie...

    --
    Gdy więc wszystkie sposoby ratunku upadły,
    Wśród serdecznych przyjaciół psy zająca zjadły.

  • 3. Data: 2009-03-31 20:31:24
    Od: SP1 QXL <s...@s...pl>

    katarzyna mościcka pisze:
    > witam,
    > poszukuje telefonu Nokii z bluetooth'em i dlugo trzymajaca bateria; dodam ze
    > jestem studentka wiec cena tez ma dla mnie znaczenie, dziekuje z gory za pomoc

    A to źle trafiłaś, szukaj grupy z GSM na końcu :)

  • 4. Data: 2009-03-31 20:33:32
    Od: "Michał" <g...@b...pl>

    > W sąsiedniej szufladzie...

    przybliże Ci odpowiedxz kolegi: zapytaj na pl.misc.telefonia.gsm :)

    pozdrawiam
    michal

  • 5. Data: 2009-03-31 22:10:10
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Michał" <g...@b...pl> napisał w wiadomości

    > przybliże Ci odpowiedxz kolegi: zapytaj na pl.misc.telefonia.gsm :)

    Mnie przybliżyz? :)