  • 1. Data: 2009-03-30 11:07:58
    Temat: numeracja w strefie 022
    Od: News <n...@d...invalid>

    czy wie ktoś do kogo należy numeracja 022 500 08 xx?

    nie znalazłem w tablicach zagospodarowania

  • 2. Data: 2009-03-30 11:22:49
    Temat: Re: numeracja w strefie 022
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    News wrote:
    > czy wie ktoś do kogo należy numeracja 022 500 08 xx?
    >
    > nie znalazłem w tablicach zagospodarowania

    Cała "5" jest przydzielona dla tp i musi być w TZN

    M.

  • 3. Data: 2009-03-30 11:28:44
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> writes:

    > Cała "5" jest przydzielona dla tp i musi być w TZN

    Ale i tak numer moze byc przeniesiony... 8-)

    MJ

  • 4. Data: 2009-03-30 11:34:42
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Michal Jankowski wrote:

    > Ale i tak numer moze byc przeniesiony... 8-)

    Akurat w tej grupie numerów raczej wątpię - są to z reguły "grube"
    ISDN-y z numeracją DDI, czyli np. 100 i więcej. Nie opłaca się więc ich
    przenosić.

    M.

  • 5. Data: 2009-03-30 12:12:38
    Od: News <n...@d...invalid>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Akurat w tej grupie numerów raczej wątpię - są to z reguły "grube"
    > ISDN-y z numeracją DDI, czyli np. 100 i więcej. Nie opłaca się więc ich
    > przenosić.
    >
    > M.
    dziękuję wszystkim za odpowiedź, rzeczywiście w tablicach jest podane TP
    SA S=5,6 i jakoś mi to umknęło

  • 6. Data: 2009-03-31 08:57:27
    Od: <a...@g...pl>

    > Akurat w tej grupie numerów raczej wątpię - są to z reguły "grube"
    > ISDN-y z numeracją DDI, czyli np. 100 i więcej. Nie opłaca się więc ich
    > przenosić.

    wlasnie te "grube" czesto sie oplaca przeniesc do innego opa ;)