  • 1. Data: 2011-04-11 14:15:32
    Temat: [OC] Gdzie najkorzystniej ?
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Wychodzi na to, że w PZU ?
    U brokera, który ma (prawie) wszystko inne niż PZU,
    wychodziło 2~3x drożej.
    Nawet w pakiecie z domem i autem wychodzi ~50% drożej.
    PZU specjalizuje się w motocyklach ;-) ?

    Pzdr

    JKK

  • 2. Data: 2011-04-11 16:09:38
    Temat: Re: [OC] Gdzie najkorzystniej ?
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-04-11 16:15, J_K_K pisze:
> [...]
    > wychodziło 2~3x drożej.
    > Nawet w pakiecie z domem i autem wychodzi ~50% drożej.
    > PZU specjalizuje się w motocyklach ;-) ?

    Chyba tak, po za tym jakie szkody może wyrządzić motocykl ? :) Przecież
    to ledwie 200kg - czyli tyle samo co obładowany wózek na zakupy pod
    supermarketem ;)

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 3. Data: 2011-04-11 16:18:23
    Od: Arni <a...@n...spam>

    The_EaGle pisze:

    > Chyba tak, po za tym jakie szkody może wyrządzić motocykl ? :) Przecież
    > to ledwie 200kg - czyli tyle samo co obładowany wózek na zakupy pod
    > supermarketem ;)

    wystarczy uderzyc w cysterne na stacji benzynowej usliznawszy sie
    uprzenio na plamie oleju napedowego. obok cysterny stoi wlasnie
    zaparkowany veyron. Małe bum i juz masz powyzej sumy gwarancyjnej

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 4. Data: 2011-04-11 18:54:48
    Od: "blachu" <b...@o...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > wychodziło 2~3x drożej.
    > Nawet w pakiecie z domem i autem wychodzi ~50% drożej.
    > PZU specjalizuje się w motocyklach ;-) ?

    Masz racje..
    Przeliczyłem ostatnio kilka (może kilkanaście) różnych ubezpieczycieli i PZU
    wypadł najtaniej.
    Swoją drogą jestem mocno zbulwersowany podwyżką wysokości składki - mam
    maksymalne zniżki a i tak płacę 16zł drożej niż w zeszłym roku :(

    Pozdrawiam
    Andrzej

    XJ 600S '98

  • 5. Data: 2011-04-11 19:34:15
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "blachu" napisał w wiadomości grup

> [...]

    Swoją drogą jestem mocno zbulwersowany podwyżką wysokości składki - mam
    maksymalne zniżki a i tak płacę 16zł drożej niż w zeszłym roku :(

    ===========

    Sprawdź, czy podnieśli Ci OC, czy NNW. NNW nie jest obowiązkowe, ale wielu
    to kupuje "z rozpędu".

  • 6. Data: 2011-04-11 22:31:10
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-04-11 18:18, Arni pisze:

    > [cut] uderzyc w cysterne na stacji benzynowej usliznawszy sie
    > uprzenio na plamie oleju napedowego. obok cysterny stoi wlasnie
    > zaparkowany veyron... [cut]

    Słowem typowa sytuacja wypadkowa jakich wiele na naszych drogach...

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 7. Data: 2011-04-11 22:49:12
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
    > Sprawdź, czy podnieśli Ci OC, czy NNW. NNW nie jest obowiązkowe, ale wielu
    > to kupuje "z rozpędu".

    Z rozpędu, albo i nie
    - na motocykl "musi" być osobne NNW
    (od samochodowego np.)

    Pzdr

    JKK

  • 8. Data: 2011-04-12 05:59:42
    Od: "IvanoV" <b...@a...org>

    > Swoją drogą jestem mocno zbulwersowany podwyżką wysokości składki - mam
    > maksymalne zniżki a i tak płacę 16zł drożej niż w zeszłym roku :(

    Zeszłej wiosny pakiet OC + AC (pełna zniżka na OC, brak zniżek AC) wychodził
    w PZU jak i w Warcie w granicach 1000 zł. W tym roku składka podskoczyła do
    1800 zł.

    IvanoV

  • 9. Data: 2011-04-12 06:11:23
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "J_K_K" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > Sprawdź, czy podnieśli Ci OC, czy NNW. NNW nie jest obowiązkowe, ale wielu

    ============

    Możesz to rozwinąć?

  • 10. Data: 2011-04-12 06:36:56
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    IvanoV napisał(a):
    > w PZU jak i w Warcie w granicach 1000 zł. W tym roku składka podskoczyła do
    > 1800 zł.

    Slyszalem ze ma to zwiazek z cenami cukru. Wszyscy w PZU slodza i dla tego.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead