  • 121. Data: 2018-09-23 18:47:55
    Temat: Re: Tajemniczy flash drive w drukarce HP 3800
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Fortran też jest całkiem nieźle rozwinięty jak na swoje 60 lat i tego
    > typu zastosowania. Chociaż dzisiaj zaliczenie go do "języków wysokiego
    > poziomu" brzmi nieco dziwnie. Bliżej mu do assemblera niż do javy.

    Tempora mutantur i Fortran wraz z nimi. Fortran 2003 ma już OOP i co pan
    chcesz. :)

    MJ

  • 122. Data: 2018-09-23 19:55:00
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Michal Jankowski napisał:

    > Tempora mutantur i Fortran wraz z nimi. Fortran 2003 ma już OOP i co pan
    > chcesz. :)

    Nic nie chcę. Zauważyłem tylko, że te wszystkie nowoczesne programy,
    te z bogatym interfejsem graficznym, czytające i zapisujące współczesne
    formaty danych, to one mają znaczną część kodu źródłowego w fortranie.
    A także to, że źródła te od wielu lat nie znieniły się nawet o iotę
    i na pewno nie są pisane w F2003. Samo istnienie Fortranu 2003, czy
    2008 ma na rzeczywistość wpływ minimalny.

    --
    Jarek

  • 123. Data: 2018-09-24 13:27:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    l...
    Pan J.F. napisał:
> [...]
    programming

    >Są też tacy, którzy wciąż jeszcze grzebią w commodorach i basicach.
    >Można stworzyć całkiem nowy język i z sentymentu nazwać go "basic"
    >albo "fortran" z odpowiednim przedrostkiem.

    Hi hi - Visual Fortran :-)

    https://software.intel.com/en-us/fortran-compilers

    Ale w sumie - czemu nie ...

    >Tak samo są też ludzie, u których już siódmy pies z kolei wabi się
    >Azor.

    Mialem kolege, co wszystkim dziewczynom mowil "Ania".
    Dzieki temu mu sie nie mylily :-)

    J.