  • 11. Data: 2010-01-25 19:37:08
    Temat: Re: Tankujesz LPG na Shell - musisz wysiąść.
    Od: "j" <...@g...pl>

    > LPG to akceptacja samochodowego dziadostwa,
    > być może jest to oszczędność,
    > ale okupiona konieczności akceptacji szeregi problemów,
    > w tym śmierci silnika.

    Brałeś już dziś swoje lakarstwa ?

    --
    yaro

  • 12. Data: 2010-01-25 19:39:35
    Od: "go!" <g...@g...us>

    "Pan Piskorz" <p...@b...pl> wrote in message

    > A ktoś cię zmusza do tankowania tam?
    > Swoją drogą koleś miał rację,

    Koles nie mial racji.
    Jakby teste chcialo cos wybuchnac w aucie, albo w instalacjach stacji paliw
    (o tym jakos nikt nie wspomnial), to nic by go nie uratowala odleglosc 0.5 m
    od tankowanego samomochodu. Ani jego, ani rodziny, ani madrego pana w
    kombinezonie ze znajomoscia Shellowego BHP.
    Przepis jest tak samo debilny jak zakaz tankowania gazu samodzielnie przez
    kupujacych. W Holandii nikomu z powodu braku podobnych debilizmow sie
    krzywda nie dzieje... no ale tam moze nie musza walczyc z bezrobociem i
    stwarzac sztucznych miejsc pracy, ktore sa kolejnym czynnikiem podnoszacym
    cene polskich, nie tanich paliw

  • 13. Data: 2010-01-25 19:44:05
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 25 Jan 2010 19:02:23 +0100, Pan Piskorz napisał(a):

    > sam jesteś ignorancki,
    > myślisz po co są pomarańczowe tablice na cysternach i autach przewożących
    > butle z gazem?
    > po co są zakazy i proponowane trajektorie dla tego typu aut w miastach?

    Sugerujesz, że jeździ cysterną do przewozu LPG?

    > użytkujesz szmelc to się do tego przyzwyczaj wraz z rodziną

    Trollujesz czy serio piszesz?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 14. Data: 2010-01-25 19:45:36
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 25 Jan 2010 18:56:58 +0100, Pan Piskorz napisał(a):

    > A czy poruszony bezpieczeństwem swoich najbliższych nie mogłeś zatankoać
    > benzyny?

    Ach te wybuchające auta z LPG... Tylko gdzie one są?

    > bardzo często auta z lpg śmierdzą gazem same z siebie.

    Tzn konkretnie jak często?

    > ale okupiona konieczności akceptacji szeregi problemów,
    > w tym śmierci silnika.

    Ale wiesz, że jeżdżenie na benzynie też prowadzi do śmierci silnika?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 15. Data: 2010-01-25 19:46:47
    Od: "mirek" <a...@S...com>

    Użytkownik "teste" <t...@X...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Bardzo często ? Masz jakieś statystyki ?
    > "Parkinsony" bardzo często śmierdzą ropą. Silniki bardzo często śmierdzą
    > olejem. Benzyniaki bardzo często śmierdzą benzyną.

    > Pierwsze larum w taki sposób podnosi biedota, której nie stać na
    > instalację i przemawia w ich zdaniach zazdrość, zawiść, że muszą i tak

    hahah nie stać na instalacje...dobre!

    a na paliwo w takim razie ich stac?

    filozof z Ciebie

  • 16. Data: 2010-01-25 20:04:54
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    > Oj, to by było i jest dla mnie zrozumiałe.

    > Coś w tym co piszesz jest. Nie mniej z takim podejściem powinno się
    > wysiadać przy tankowaniu np. PB. Większość pojazdów bak ma umieszczony pod
    > siedzeniem tylnym, a na nim dostępny z kabiny dekiel z przewodami
    > paliwowymi. Co się stanie jak będzie nie szczelny ? A pewno widziałeś jak
    > ta część baku nieraz wygląda.

    W baku panuje ciśnienie atomoseryczne, a w zbiorkniku LPG kilka dobrych
    atmosfer. Teoretycznie okolice wielozaru powinny być odizolowane od kabiny i
    w razie "W" (czyli rozszczelnienia wielozarowu) cały gaz powinien iść pod
    auto - ale to tylko teoria, bo już wiele instalek LPG trzymających się na
    słowo honoru widziałem. Między noPb a LPG jest ta różnica iż w przypadku
    pierwszwgo zawsze mamy fabryczna instalację, a przypadku drugiego wszelke
    druciarsto jest dozwolone. Już przecież była akcja, jak pan sobie na stacji
    tankował gaz i okazało się że butli nie ma w samochodzie. 30 litrów gazu
    poszło do bagażnika - nie muszę chyba mówic jakie skutki może to mieć dla
    osób przebywających w kabinie samochodu.

    Wybuchające butle gazowe to mit, przepisy też nie są do końca logiczne. Z
    jednej strony kładziemy duży nacisk na bezpieczeństwo (poduszki powietrzne,
    testy Euro NCAP,etc), ale jak coś co może nam uratować zdrowie lub życie,
    ale wymaga poświęceń (vide wyjście z tankowanego auta) to już wielki problem
    jest.

    Nie podoba Ci się Shell i jego procedury to nie tankuj tam. Na stacji "U
    Zdzisia" pewnie nie ma takich problemów - ale w razie sytuacji
    niebezpiezpiecznej autor wątku może mieć wtedy pretensje tylko do samego
    siebie.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 17. Data: 2010-01-25 20:12:39
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > LPG to akceptacja samochodowego dziadostwa,
    > być może jest to oszczędność,
    > ale okupiona konieczności akceptacji szeregi problemów,

    Trolujesz czy naprawde jestes "gupi" ?

    Picasso

  • 18. Data: 2010-01-25 20:13:46
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "mirek" <a...@S...com> napisał w wiadomości

    > a na paliwo w takim razie ich stac?

    nawet na 2 x wiecej....

    Picasso

  • 19. Data: 2010-01-25 20:15:15
    Od: DoQ <p...@g...com>

    teste pisze:

    > Dodam, że dokument w załączeniu, to niczym nie poparte jakieś pierdoły.

    Jak ci zabronia parkowac w garazu podziemnym to tez zaprotestujesz?

    > To było moje ostatnie tankowanie na stacji Shell.

    Tylko czekac az Shell oglosi upadlosc...

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 20. Data: 2010-01-25 20:25:41
    Od: teste <t...@X...gazeta.pl>

    mirek pisze:
    > Użytkownik "teste" <t...@X...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > hahah nie stać na instalacje...dobre!
    >
    > a na paliwo w takim razie ich stac?

    Za 9 klocków, to niejeden fan PB plujący na LPG kupuje samochód.