  • 1. Data: 2010-04-06 14:58:47
    Temat: Kto ma auto (+garaż) o szerokości ok. 183 cm ?
    Od: "A r t i e" <a...@g...pl>

    Auta: Peugeot 407, Alfa 159, Audi A4 B8 i inne.

    Zastanawiam się czy zmieszczę się takimi w moim garażu, który ma szerokość 225 cm. Na
    pewno wjechać wjadę, tylko pytanie czy będę w
    stanie otworzyć drzwi i wysiąść..
    Może ma tu ktoś podobną "konfigurację" tzn. 183+-1cm auto i garaż o szerokości 225cm
    lub mniejszy na szerokość.

    Arek

  • 2. Data: 2010-04-06 15:13:27
    Temat: Re: Kto ma auto (+garaż) o szerokości ok. 183 cm ?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    A r t i e pisze:
> [...]
    > Może ma tu ktoś podobną "konfigurację" tzn. 183+-1cm auto i garaż o
    > szerokości 225cm lub mniejszy na szerokość.

    Dasz radę. Tylko idź na kurs do mistrza:
    http://www.youtube.com/watch?v=QksqWRqEfy0 ;)

    NP,NMSP. :)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2010-04-06 15:15:46
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-06, A r t i e <a...@g...pl> wrote:

> [...]
    > stanie otworzyć drzwi i wysiąść..
    > Może ma tu ktoś podobną "konfigurację" tzn. 183+-1cm auto i garaż o szerokości

    Zakładając pięciocentymetrowy margines z prawej strony na otwarcie
    drzwi pozostaje Ci 37cm. Ustaw się obecnym samochodem w takiej
    odległości od ściany i sprawdź czy dasz radę wyjść czy nie.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 4. Data: 2010-04-06 15:57:47
    Od: "szwagier" <k...@p...fm>

> [...]
    > Może ma tu ktoś podobną "konfigurację" tzn. 183+-1cm auto i garaż o
    > szerokości 225cm lub mniejszy na szerokość.

    225 - 183 = 42 cm.
    Na zyletke nie wjedziesz, kilka centymetrow musi zostac, powiedzmy z 5.
    zostaje 37 cm.
    Grubosc drzwi w samochodzie to z 8 cm w cinquecento do 20 kilku w wyzszych
    klasach..
    i zostaje 15-20 cm na przecisniecie sie.

    Ciasnawo, chociaz po solidnej glodowce...

    szwagier

  • 5. Data: 2010-04-06 16:20:34
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent A r t i e nadaje:
    > Zastanawiam się czy zmieszczę się takimi w moim garażu, który ma
    > szerokość 225 cm. Na pewno wjechać wjadę, tylko pytanie czy będę w
    > stanie otworzyć drzwi i wysiąść..

    Znajomy, gdy go na parkingu zastawili, bez zmróżenia oka wsiadł... przez
    bagażnik ;-)

  • 6. Data: 2010-04-06 17:54:54
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Auto na 183 cm samo, czy z lusterkami. bo zdaje mi się, że z....
    Jacek

  • 7. Data: 2010-04-06 18:22:14
    Od: "A r t i e" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Auto na 183 cm samo, czy z lusterkami. bo zdaje mi się, że z....
    > Jacek

    Bez lusterek:
    http://www.audi.com/pl/brand/pl/models/a4/a4_saloon/
    dane_techniczne_i.html#source=http://www.audi.com/pl
    /brand/pl/models/a4/a4_saloon/dane_techniczne_i/dime
    nsions.html&container=page
    Z kusterkami 204cm.

  • 8. Data: 2010-04-06 18:26:35
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    A r t i e wrote:
> [...]
    > 183+-1cm auto i garaż o
    > szerokości 225cm lub mniejszy na szerokość.

    zmiescic to sie zmiescisz, znajomi maja nowo wyboduwany domek z takim garazem -
    taki projekt z dupy. Wjechac to wjada, ale i trzeba sie przylozyc i patrzyc do
    okola a w srodku trzeba sie przytluic do sciany by wyjsc normalnie. Bzdura taki
    garaz, musi miec ze 3m by bylo jako tako (w stodku) a brama z 250 - nie wiem
    jakie sa standardy producentow. Po co garaz w ktorym na scianie nic nie
    zamontujesz a wjechac z rodzina do srodka bedzie ciezko, wysiada sie przed
    domem i tylko kierowca wjezdza.

    Tak wiec jak budujesz sie to wez szersze i wygodniejsze rozwiazanie.

  • 9. Data: 2010-04-06 20:18:16
    Od: "strach" <s...@g...pl>

    "szwagier" <k...@p...fm> wrote in message
    > i zostaje 15-20 cm na przecisniecie sie.
    > Ciasnawo, chociaz po solidnej glodowce...

    Mnie by się nie chciało, raz że wygibasy, dwa że polerowanie karoserii
    ubraniem (a może specjalny płaszcz "do wsiadania/wysiadania" powiesić przy
    drzwiach do garażu? ;) Wjechałbym ile się da, zostawił na luzie, zamknął i
    dalej trochę popchnął. Na końcu garażu poduszka na ścianie na wysokości
    zderzaka.

  • 10. Data: 2010-04-06 20:48:09
    Od: "A r t i e" <a...@g...pl>

    Użytkownik "strach" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zostawił na luzie, zamknął i dalej trochę
    > popchnął. Na końcu garażu poduszka na ścianie na wysokości zderzaka.

    Aler trzeba wyjechać a wtedy nie da się popchnąć..