  • 1. Data: 2010-04-06 15:01:01
    Temat: [CKMK] GwK dobry serwis blacharsko-lakierniczy Daewoo
    Od: "Bogdan Koszałka" <k...@w...ae.krakow.pl>

    Witam grupowiczów,

    podpowiedzcie mi proszę, gdzie w Krakowie polecilibyście wykonać naprawę
    blacharsko-lakierniczą Daewoo Matiz? Chodzi mi o to aby naprawa zrobiona
    została dobrze technologicznie i estetycznie. Po spotkaniu z innym
    samochodem w Matizie mam do zrobienia lewe tylne drzwi (wstępna ocena jest,
    że technologicznie drzwi są do wymiany) oraz część nadkola prawego tylnego
    koła.
    Czy serwis MCM na Alei Pokoju będzie dobrym wyborem?

    Dzięki z góry za podpowiedzi!
    Bogdan

  • 2. Data: 2010-04-07 15:58:56
    Od: "Bogdan Koszałka" <k...@w...ae.krakow.pl>

> [...]
    > blacharsko-lakierniczą Daewoo Matiz? Chodzi mi o to aby naprawa zrobiona
    > została dobrze technologicznie i estetycznie.

    Cześć,

    to może zapytam inaczej - który z krakowskich warsztatów
    blacharsko-lakierniczych jest waszym zdaniem godny polecenia?

    Pozdrowienia!

  • 3. Data: 2010-04-08 00:26:53
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 7 Apr 2010 15:58:56 +0200, Bogdan Koszałka napisał(a):

    > Cześć,
    >
    > to może zapytam inaczej - który z krakowskich warsztatów
    > blacharsko-lakierniczych jest waszym zdaniem godny polecenia?

    Mirek Ptak w Przebieczanach.

    --
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)