  • 1. Data: 2019-11-04 16:43:45
    Temat: Tasma konturowa 3M
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czy taśmę konturową odblaskową marki 3M da się po jakimś czasie odkleić, w
    szczególności od plastiku (gładkiego ABS - oklejenie
    kasku)?
    W ulotce 3M piszą o konieczności wspomagania mechanicznego przy usuwaniu (bez
    określenia rodzaju podłoża), ale jestem ciekaw jak
    jest w praktyce.
    Na plastiku nikt chemikaliów by i tak nie używał, co najwyżej detergent dla resztek
    kleju.
    O kleju piszą "akrylowy wiążący od docisku".
    Akrylowy to raczej dobra nowina (jakiś na wodzie?).
    Ciekawe, że wg prawa francuskiego kask musi mieć odblaski (kasują też obcokrajowców),
    co najmniej cztery sztuki (przód, tył, boki) o
    określonej wielkości i wedle tejże litery "nie mogą się dać usunąć bez uszkodzenia".

  • 2. Data: 2019-11-04 18:53:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Farba na wodzie to taka w pastylkach co dzieci na kartonach nią maluja. Te niby wodne
    maja ta sama żywice jak rozpuszczalnikowe. Zrobili myk ze potrafili farbe oparta na
    żywicy syntetycznej którą się nie rozpuszcza w wodzie zmieszac z woda. Woda robi za
    rozcieńczalnik w syntetycznej farbie. Są rozpuszczalniki i rozcieńczalniki.

  • 3. Data: 2019-11-09 10:59:55
    Temat: Re: Tasma konturowa 3M
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    robi za rozcieńczalnik w syntetycznej farbie. Są rozpuszczalniki i rozcieńczalniki.

    Zeniu, przypomnij wszystkim za co byłeś umieszczony w poprawczaku?

    Możesz coś opowiedzieć o swoim tatusiu, który pomimo braku wykształcenia
    był funkcjonariuszem UB i wsławił się w pobiciach aresztowanych.

    Poszedłeś w ślady swojego tatusia. Przypomnij ile lat współpracowałeś z
    SB i dlaczego teraz nienawidzisz obecnej władzy, która zabrała ci
    emeryturę na podstawie ustawy dezubekizacyjnej?

  • 4. Data: 2019-11-13 18:07:02
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-11-04 o 16:43, ąćęłńóśźż pisze:

> [...]
    > obcokrajowców), co najmniej cztery sztuki (przód, tył, boki) o
    > określonej wielkości i wedle tejże litery "nie mogą się dać usunąć bez

    Kasowanie obcokrajowców spełniających własne przepisy za niespełnianie
    przepisów kraju, w którym są gośćmi - już wiele lat temu uznane zostało
    za nielegalne. Znowu temat wraca?

    --
    MN

  • 5. Data: 2019-11-13 18:41:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Znaczy się nielegalne będzie skaleczenie na kase Anglika jak po francuskiej
    autostradzie będzie zgodnie z angielskimi przepisami jechal?

  • 6. Data: 2019-11-13 18:49:55
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Zenek Kapelinder w
    ups.com>:

    > Znaczy się nielegalne będzie skaleczenie na kase Anglika jak po francuskiej

    Tympy kogutku (ciekawe, kiedy uciekł z okolic ronda Babka w DC do Łodzi)
    mowa o wyposażenium gdybys nie zauważył.

    --
    'Tom N'

  • 7. Data: 2019-11-13 18:59:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Co się chujku taki agresywny zrobiles? Rogi ci urosły ze sie w bramie nie miescisz
    czy co?

  • 8. Data: 2019-11-13 19:08:25
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Zenek Kapelinder w
    ups.com>:

    > Co się [...]

    Trafiony zatopiony

    --
    'Tom N'

  • 9. Data: 2019-11-13 19:58:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie możesz mnie zatopić. Byle kto nie może.