  • 1. Data: 2019-11-04 01:36:47
    Temat: Zakret idiotow Bielsko Biala
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Fajny te zakret - wypadki sie tam ponoc sypia gesto :-)

    Trzeba przestrzegac ...

    https://www.youtube.com/watch?v=rBijJgTLd7Y
    stereo ? W sensie , ze dwa ?

    https://www.youtube.com/watch?v=q_yiPep1g3s
    kwadro

    https://www.youtube.com/watch?v=aWi0odT8O2k
    pan powinien wczesniej hamowac ...

    https://www.youtube.com/watch?v=IesJP2X4LcQ
    https://www.youtube.com/watch?v=M2s6EXoBf18
    https://www.youtube.com/watch?v=TZVFeDm6ttE

    No i mam mieszane uczucia:
    -droge poprawic ?
    -FR ustawic ?
    -tablice ostrzegawcza "tu naprawde trzeba zwolnic" ?
    -nic nie robic - zakret jest prawdlowy i ograniczenia tez ...

    J.

  • 2. Data: 2019-11-04 08:59:40
    Temat: Re: Zakret idiotow Bielsko Biala
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Problem w PL jest taki że jak ktoś widzi dwa pasy to każdemu się
    wydaje że to autostrada i można 150km/h.

    Byłem tam kilka razy i jest to naprawdę dobrze oznaczone.
    Brakuje tylko bilboarda "zakret idiotów".
    Wiec 99% którzy się tam rozwalają robią to idioci.
    1% zostawiam na zimę jak ktoś w poślizg wpadnie przy 70km/h

    W tamtym miejscu powstanie droga do Mysłowic.
    Kiedy?
    Cholera wie

  • 3. Data: 2019-11-04 09:05:47
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > https://www.youtube.com/watch?v=M2s6EXoBf18
    > https://www.youtube.com/watch?v=TZVFeDm6ttE

    Kamerki chyba nieco zmniejszają wrażenie prędkości, ale w obu
    przypadkach nie wygląda, aby jechali szybko. Łyse opony? Mnie w całym
    życiu udało się tylko jeden raz wejść na zakręcie w taki nadsterowny
    poślizg, ale droga był pokryta ubitym i wypolerowanym śniegiem.

  • 4. Data: 2019-11-04 09:29:56
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Monday, November 4, 2019 at 1:36:42 AM UTC+1, J.F. wrote:
    > Fajny te zakret - wypadki sie tam ponoc sypia gesto :-)

    W Krk tez taki mamy ;), z ograniczeniem 50km/h

    https://www.tvn24.pl/krakow,50/krakowianin-filmuje-w
    ypadek-za-wypadkiem-tylko-w-2013-roku-bylo-tu-22-ran
    nych,416727.html

  • 5. Data: 2019-11-04 11:26:34
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-11-04 o 09:29, WS pisze:

    > W Krk tez taki mamy ;), z ograniczeniem 50km/h
    >
    > https://www.tvn24.pl/krakow,50/krakowianin-filmuje-w
    ypadek-za-wypadkiem-tylko-w-2013-roku-bylo-tu-22-ran
    nych,416727.html

    Dziwne, że te wypadki są przy wyjściu z łuku a nie na jego początku.
    T.

    Ps. niektórym się wydaje, że znaki stawiają kompletni idioci. Jeśli tam
    jest coś z nawierzchnią, to tym bardziej znak z ograniczeniem jest zasadny.

  • 6. Data: 2019-11-04 12:22:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Monday, November 4, 2019, 1:36:47 AM, you wrote:

    > Fajny te zakret - wypadki sie tam ponoc sypia gesto :-)

    [...]

> [...]
    > -tablice ostrzegawcza "tu naprawde trzeba zwolnic" ?
    > -nic nie robic - zakret jest prawdlowy i ograniczenia tez ...

    Należy dokończyć drogi, które mają być łączone tym zjazdem i usunąć
    zbędną jezdnię, na której dochodzi do wypadków.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2019-11-04 12:46:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]

    >Brakuje tylko bilboarda "zakret idiotów".
    >Wiec 99% którzy się tam rozwalają robią to idioci.

    No wiesz, jak miniesz tysiac ograniczen predkosci ustawionych nie
    wiadomo po co, to co sie dziwic, ze zlekcewazysz i 1001-wszy.

    Wiec moze naprawde billboarda brakuje ?
    Albo specjalnego znaku "uwaga - naprawde ostry zakret" :-)

    J.

  • 8. Data: 2019-11-04 16:12:45
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 4 listopada 2019 05:22:10 UTC-6 użytkownik RoMan Mandziejewicz
    napisał:

    > [...]
    >
    > Należy dokończyć drogi, które mają być łączone tym zjazdem i usunąć
    > zbędną jezdnię, na której dochodzi do wypadków.

    10/10

    I to jest prawidlowa odpowiedz.

    A tymczasem zeby jednak sie nie tlukli to jakies zwezenie ustawic? Nastawiac
    pacholkow gumowych zeby szybcy zwolnili. Korkow nie powinno spowodowac bo i tak ten
    zakret nalezy wolniej pokonywac.

  • 9. Data: 2019-11-04 18:39:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2019 o 12:46, J.F. pisze:

    > Wiec moze naprawde billboarda brakuje ?

    W sumie niegłupie;)

    > Albo specjalnego znaku "uwaga - naprawde ostry zakret" :-)

    Przecież jest - na bramownicy z migającymi światłami.

    --
    Shrek

  • 10. Data: 2019-11-04 18:45:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2019 o 11:26, T. pisze:

    ypadek-za-wypadkiem-tylko-w-2013-roku-bylo-tu-22-ran
    nych,416727.html

    > Dziwne, że te wypadki są przy wyjściu z łuku a nie na jego początku.

    Klasyczna rybka. Kontrujesz za późno i za mocno i w efekcie wylatujesz.
    W przypadku zaketu zazwyczaj... do wewnątrz

    https://www.google.com/maps/@52.2352656,21.0776982,3
    a,53.4y,214.28h,70.05t/data=!3m6!1e1!3m4!1sTEwJiiK1c
    R_sulAt10ZD5w!2e0!7i16384!8i8192