  • 1. Data: 2019-11-02 15:26:54
    Temat: Jakość statysty policyjnyh
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    <http://statystyka.policja.pl/download/20/308515/Wyp
    adki2018.pdf>

    strona 31 tabelka na samej górze:
    Przyczyny wypadków spowodowanych przez pieszych

    Statystycznie 66,6%
    wypadków spowodowanych przez pieszych było zawinionych przez mężczyzn,
    kobiety - piesze spowodowały 31,9% wypadków

    Jakby nie liczyć to sie do 100 nie sumuje, tylko 98,5.

    1.5% to gender? Nieznany, bo nie zginął, ale tez nie było ścigany, nie
    zostało w mediach nagłośnione, że np. wlazł nieznany nikomu anonimowy shrek
    i spowodował 42 wypadki, w których zostało zabitych 2 osoby, a rannych 51!

    Tabelka na tej samej stronie
    .
    --
    'Tom N'

  • 2. Data: 2019-11-02 19:41:26
    Temat: Re: Jakość statysty policyjnyh
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 2 listopada 2019 09:26:55 UTC-5 użytkownik TomN napisał:
> [...]
    > i spowodował 42 wypadki, w których zostało zabitych 2 osoby, a rannych 51!

    Uciekl i nie bylo widac co za jeden/jedna/jedno. Ciesze sie ze moglem pomoc.

    Te statsy sa krzywe z wielu powodow ale akurat ten to slaby zeby sie czepiac.

  • 3. Data: 2019-11-02 20:44:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.11.2019 o 19:41, s...@g...com pisze:

    > Uciekl i nie bylo widac co za jeden/jedna/jedno. Ciesze sie ze moglem pomoc.
    >
    > Te statsy sa krzywe z wielu powodow ale akurat ten to slaby zeby sie czepiac.

    Jak już chcecie się czepiać policyjnych statsów, to przejdźcie do
    rozdziału o alko. Liczą wypadku z udziałem nietrzeźwych - przy czym
    nietrzeżwy to również pasażer. Jakby się autobus nocny rozbił to byłby
    armagedon;)

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2019-11-03 00:41:24
    Od: j...@j...org

    On Saturday, November 2, 2019 at 11:26:55 PM UTC+9, TomN wrote:
> [...]
    > i spowodował 42 wypadki, w których zostało zabitych 2 osoby, a rannych 51!

    Znowu udowadniasz przed wszystkimi, żeś kierowca z cegłą w głowie zamiast mózgu?

  • 5. Data: 2019-11-04 14:58:18
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    I jeszcze pasy mieliby niepozapinane ;-)
    Co prawo na temat zapinania pasów przez kierowców busów miejskich?
    A trolejbusów?

    -----

  • 6. Data: 2019-11-04 18:51:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2019 o 14:58, ąćęłńóśźż pisze:
    > I jeszcze pasy mieliby niepozapinane ;-)
    > Co prawo na temat zapinania pasów przez kierowców busów miejskich?

    Że nie trzeba;)

    --
    Shrek