  • 1. Data: 2002-09-28 10:44:10
    Temat: Tele2 w Warszawie
    Od: "leka" <l...@p...onet.pl>

    Witam,
    ciekaw jestem opini jak łącze tele2 działa w Warszawie?

    leka
    --------------------------------------

    l...@t...pl
    l...@p...onet.pl
    GG 254636
    ICQ 121118970

  • 2. Data: 2002-09-30 07:39:11
    Temat: Re: Tele2 w Warszawie
    Od: "Marcin Bójko" <b...@p...gazeta.pl>

    > Witam,
    > ciekaw jestem opini jak łącze tele2 działa w Warszawie?
    Dali mi łącze "max 512", jak zapytałem, czy mam przenieść się na Neostradę.
    Przez tydzień było super. Teraz nie wychodzi ponad 70 kbit/s. Technik
    bardzo długo i uprzejmnie tłumaczył mi, że mają mnie w dupie, bo za CIR nie
    płacę, więc tak musi być. Nigdy nie udało się osiągnąć więcej jak 256
    kbit/s.

    Tyle o nich.

    Marcin Bójko
    b...@p...gazeta.pl