  • 1. Data: 2002-09-27 19:36:07
    Temat: polpak T i ostatni tydzien - epilog dlugie
    Od: Marcin Szczygielski <m...@p...onet.pl>

    no dobra wszystko wiem,ale po kolei :
    1. Po otwarciu zgloszenia Pani z 0801 zadzwonila i powiedziala ze
    technicy jej przekazali ze osiagi lacza sa w normie.
    2. Ja na to ze ze nie jest i niech sprawdza jeszcze raz.
    3. Mija 10 min. Telefon. Pani mowi ze technik zlokalizowal blad i ma to
    wplyw z przerzuceniem routingu z Zabrza do Rybnika . ROTFL
    Na to ja za to chodzi o Zary (lubuskie) a nie o Zory (Slaskie)
    tu konsternacja i znowu wisze na sluchawce
    4. Pani mowi ze router moj generuje bledy CRC i ze to moja wina
    5. No to ja do Pani i ze OK mam rezerwowy router ( przypadek !!)
    6. A Pani "NAPRAWDE MA PAN DRUGI ???" hehe :)
    7. po 20 min telefon ze juz jest podlaczony. A ja dalej widze ze SDI mi
    chodzi lepiej niz polpak
    8. I tu sie zaczelo, skonczylo sie na moim stwierdzeniu ( szczegoly moge
    przeslac na priv) "wsadzcie sobie ten polpak w dupe z taka jakoscia",
    bylo cos jeszcze ale ....ogolnie ONI sa CACY a to wszystko ja zle robie
    9. minela godzina 15.30 - dzwoni wreszcie technik z Polpaka i powiedzial
    mi ze problem jest na routerze brzegowym , po prostu podlaczyli cos lub
    kogos do lacza i sie zapchalo. wyjasni sie za miesiac albo 2.
    10. Na koniec Pan Technik mowi ze jest dla mnie wyjscie. PREMIUM CIR .
    Cena 2 x do gory ale min 64 kb. Tu wymieklem i znowu poszly
    niecenzuralne slowa. Wierzcie mi ,ze juz dawno taki "wesoly" nie bylem

    koniec

    Wasz Marcin

  • 2. Data: 2002-09-28 08:57:20
    Temat: Re: polpak T i ostatni tydzien - epilog dlugie
    Od: "Szymon" <d...@k...onet.pl>

    Widac jest nowa polityka TPSA oskubac tych co nie maja cira na laczu , tez
    to zaobserwowalem na paru laczach max przez dzien to 35-50 kb ...., zrobia
    tak wszystkim i od kazdego po 1k wiecej .. zetek
    Szymon

    Uzytkownik "Marcin Szczygielski" <m...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

  • 3. Data: 2002-09-28 08:57:32
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...konta.pl>

    Witam,

    > niecenzuralne slowa. Wierzcie mi ,ze juz dawno taki "wesoly" nie bylem

    Rozumiem, ze lacze dalej z ledwoscia kwiczy ?
    Obiecuje jutro w akcie odwetu rzucic kamieniem w budynek TPSA, bo
    blisko mam :-)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [@] konta.pl, tel/SMS: 0609 234 006
    Kawasaki LTD 440 addicted, work: http://www.konta.pl

  • 4. Data: 2002-09-28 08:57:55
    Od: "skala" <s...@w...vectranet.pl>

    mam podobne odczucia jak dzwonie do polpaku od ewnego czasu wsadzili tam
    pania przed sluchawke i biedna kobieta nie wie co ma mowic

    wczoraj o 22 zglosilem awarie modemu ascoma bo po 5 zanikach sygnalu w
    polpaku nagle wysiadl modem
    oczywiscie pani zbyla mnie tekstem ze przyjela zgloszenie ale numeru
    zgloszenia mi nie poda bo wlasnie wysiadl im system ehh ktory raz z kolei im
    on wysiada

    jest teraz 8 rano a ja dalej wisze na sluchawce dzwoniac do polpaka i
    dopytujac sie o numer zgloszenia

    ogolnie to znowu jakas laska odebrala i powiedzila ze zaraz oddzwoni mija
    nastepne 25 minut i nic ( dzwonie z zegarkiem w reku co 30 minut )

    a mam pytanie czy technicy w polpaku w takim miescie jak wroclaw siedza w
    sobote w pracy czy swoje dupska maja wsadzone w domku ?? moze ktos wie ???

    i czy dadza rade wymienic mi ich uszkodzony modem na nowy w weeekend czy nie

    przekonamy sie za kilka godzin bede dalej nadawal z domu jak nie usne

  • 5. Data: 2002-10-01 06:42:22
    Od: "Marcin Szczygielski" <m...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Marcin Szczygielski" <m...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    <>
> [...]
    > Cena 2 x do gory ale min 64 kb. Tu wymieklem i znowu poszly
    > niecenzuralne slowa. Wierzcie mi ,ze juz dawno taki "wesoly" nie bylem

    HMM, i jak sie naprawde skonczylo.
    Otóz najbardziej kompetentnymi fachowacami okazali sie panowie z Polpaka
    Zielona Góra.
    Sprawdzili lacze fizycznie, podali, ze obciazenie jest w normie, poprosili o
    wyslanie tracertów.
    Powiedzieli ,ze beda interweniowac !!!
    Zobaczymy co dalej.
    Bede i informowal.

    MArcin

  • 6. Data: 2002-10-04 07:06:48
    Od: "Szymon" <d...@k...onet.pl>

    Cześć
    W jendej firmie mamy poważne przycięcia .. dziwne bo w innych ktore
    obslugujemy jest wszystko ok , jak mozesz weź największy kamień jaki masz :)

    Szymon