  • 1. Data: 2018-01-03 13:41:25
    Temat: Telefon...
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Moze ktoś poradzi bo nie wiem gdzie pytać:

    Potrzebuję klasyczny telefon "przewodowy -druty tpsa orange" z
    bezprzewodową słuchawką, która odbierze połączenie automatycznie w trybie
    głośnomówiącym i pozwoli mi zdecydować czy kontynuować rozmowę czy
    odrzucić - dzwonią głównie spamerzy.

    --
    marfi

  • 2. Data: 2018-01-03 14:06:51
    Temat: Re: Telefon...
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-03 o 13:41, marfi pisze:
> [...]
    > trybie głośnomówiącym i pozwoli mi zdecydować czy kontynuować rozmowę
    > czy odrzucić - dzwonią głównie spamerzy.

    A nie myślałeś o przejściu na telefon GSM?
    Roztaczają się wtedy przed Tobą ogromne możliwości blokowania spamerów.
    Ups. Ty w Orange to pewnie się nie da i konsultant zrobi wielkie oczy
    ale jakbyś przeszedł z tym stacjonarnym numerem do Pleja to zapłaciłbyś
    grosze a i nie byłbyś uwiązany do ściany.
    Oczywiście numer zostaje bo to zapewne ważne. Inaczej już byś
    zrezygnował z kabla do tej pory :-)

  • 3. Data: 2018-01-03 14:27:40
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]

    > trybie głośnomówiącym i pozwoli mi zdecydować czy kontynuować rozmowę
    > czy odrzucić - dzwonią głównie spamerzy.

    Tak działały stare automatyczne sekretarki.
    Teraz masz automat na centrali w abonamencie ale tej funkcjonalności
    niestety brak.
    Znajomi zalecają na namolnych dobijaczy: odebrać połączenie coby
    się zaktywizowali a potem odłożyć słuchawkę bez rozłączania.
    Niech sobie popracują.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2018-01-03 15:08:57
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > A nie myślałeś o przejściu na telefon GSM?

    Nie myślałem - mam już trzy (czwarty modem Orange) numery w różnych sieciach
    GSM więc wystarczy.
    Pytanie zadałem świadomie więc nie oczekuję gaworzenia :)

    --
    marfi

  • 5. Data: 2018-01-03 15:12:16
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Tak działały stare automatyczne sekretarki.

    Wiem i chodzi mi o taką amerykańską sekretarkę w wercji polskiej (ew. UE).

> [...]
    > Znajomi zalecają na namolnych dobijaczy: odebrać połączenie coby
    > się zaktywizowali a potem odłożyć słuchawkę bez rozłączania.

    Podłączam modem analogowy Zyxel z ATS0=3 ale ma on ciulowy głośnik i nie
    wiem czy to spam czy znajomy.

    --
    marfi

  • 6. Data: 2018-01-03 19:38:06
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-03 o 15:08, marfi pisze:
    > Pytanie zadałem świadomie więc nie oczekuję gaworzenia :)

    Zluzuj majty. Ja tak z dobrego serca :-)
    Jest wielu nieświadomych (często starszych ludzi) nadal dymanych przez
    tpsa znaczy przez orange :-) którzy z sentymentu, dla rodziny... nie
    chcą, nie umieją się rozstać z numerem stacjonarnym. Pozdro :-)

  • 7. Data: 2018-01-04 01:17:06
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > zdecydować czy kontynuować rozmowę czy odrzucić - dzwonią głównie spamerzy.

    Zwykły tel z sekretarką i identyfikacją numeru. Do mnie też wydzwaniają
    i się nagrywają (albo raczej się rozłączają). Numer, który się ukazuje,
    wklepuję w Google i już wiem, że nie warto oddzwaniać.
    Żona się uparła, żeby nie rezygnować ze stacjonarnego.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 8. Data: 2018-01-14 01:00:54
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 03/01/2018 14:12, marfi wrote:

    > Podłączam modem analogowy Zyxel z ATS0=3 ale ma on ciulowy głośnik i nie
    > wiem czy to spam czy znajomy.

    AFAIR zewnętrzne modemy przeważnie miały gniazdko słuchawkowe (i
    mikrofonowe) - może wykorzystasz to jakoś?
    Pamiętam, że z powodzeniem dało się podłączyć zewnętrzny modem do
    samplera podłączonego do Amigi. ;D
    --