  • 1. Data: 2009-10-14 18:04:16
    Temat: iplus - gprs/edge zamiast 3g? :(
    Od: "Maciek" <p...@o...pl>

    Witam

    od roku mam na dachu antenkę do 3g i udawało mi się korzystać z btsa
    oddalonego dalej - ale za to w 3g (ten blisko mnie ma maksymalnie edge)

    od kilku dni jest tak ze po restarcie router najpierw modem lapie 3g (pali
    sie na modemie wsadzonym w router niebieska lampka), po czym po kilku
    minutach zapala sie juz zielona i mamy tylko gprs/edge... czy wy tez tak
    macie ze nagle utraciliscie 3g? Antena jest tak jak byla, nic nie
    przelaczalismy....

    Maciek

  • 2. Data: 2009-10-14 18:26:33
    Temat: Re: iplus - gprs/edge zamiast 3g? :(
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Maciek wrote:
> [...]
    > minutach zapala sie juz zielona i mamy tylko gprs/edge... czy wy tez tak
    > macie ze nagle utraciliscie 3g? Antena jest tak jak byla, nic nie

    A modem nie pozwala na wymuszenie tryby 3G only?

    M.

  • 3. Data: 2009-10-14 18:41:33
    Od: "Maciek" <p...@o...pl>

    > A modem nie pozwala na wymuszenie tryby 3G only?

    Sprawdziłem ustawienie rutera i było ustawione na preferowane a nie "only"

    zrobiliem na only i chyba jest lepiej :) dzięki

  • 4. Data: 2009-10-17 12:35:45
    Od: rymas <r...@p...onet.pl>

    On 14 Paź, 20:41, "Maciek" <p...@o...pl> wrote:

    > Sprawdziłem ustawienie rutera i było ustawione na preferowane a nie "only"
    >
    > zrobiliem na only i chyba jest lepiej :) dzięki

    Jak coś, to napisz przynajmniej zgrubnie lokalizację. Opisywany
    problem mógł wskazywać na uszkodzenie nadajnika i wtedy pytanie w
    stylu, czy wy też tak macie jest trochę mało konkretne.

    Problem mógł być też związany z pogodą jaką mamy w Polsce w ostatnim
    czasie - spora liczba nadajników (szczególnie w obszarach mało
    zurbanizowanych, a zapewne o taki może chodzić na granicy zasięgu 3G)
    nie działa poprawnie lub jest wyłączona z powodów na przykład na
    problemy z zasilaniem.