  • 11. Data: 2009-10-19 07:49:16
    Temat: Re: Telefon dla nietechnicznej osoby
    Od: "Darkac" <d...@w...pl>

    Użytkownik "JS" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:hb6sth$s8i$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > 270 zł to chyba nie jest drogo. No chyba, że porównujesz z telefonami za 1
    > zł w promocji z umową na dwa lata. Ten sam aparat u Rydzyka 329 zł.
    > Jacek

    Piszę o telefonie bez żadnych umów.
    Oglądałem telefon w podobnej cenie z aparatem fotograficznym, kamerą,
    dyktafonem, mp3 i takimi tam bajerami.
    A to jest telefon z prymitywnym tekstowym wyświetlaczem, z prostą dużą
    klawiaturą, z ograniczoną do minimum ilością funkcji.
    Koszty opracowania, oprogramowania i wyprodukowania takiego aparatu, to
    zdecydowanie mniej niż zminiaturyzowanych, zawierających procesory, pamięci,
    obiektywy i sensory światła oraz malutką precyzyjną klawiaturkę z
    joystickiem.
    Ile kosztuje podstawowy aparat stacjonarny? Cena tej komórki powinna być
    podobna, żeby zachęcić starszych ludzi.