  • 1. Data: 2017-09-03 20:30:43
    Temat: Telefon dla starszej osoby - specyficzny
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    Czy ktoś wie, czy istnieje telefon, który ma taką funkcję: automatyczne
    odbieranie i przełączanie w tryb głośnomówiący? Potrzebuję czegoś
    takiego dla osoby po wylewie, która ma zaburzoną koordynację ruchów.
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2017-09-03 20:41:04
    Temat: Re: Telefon dla starszej osoby - specyficzny
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 03.09.2017 o 20:30, Grzexs pisze:
    > Czy ktoś wie, czy istnieje telefon, który ma taką funkcję: automatyczne
    > odbieranie i przełączanie w tryb głośnomówiący? Potrzebuję czegoś
    > takiego dla osoby po wylewie, która ma zaburzoną koordynację ruchów.
    a nie przypadkiem każdy android, odebrany słowem "answer"
    ToMasz

  • 3. Data: 2017-09-03 21:10:13
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > a nie przypadkiem każdy android, odebrany słowem "answer"
    > ToMasz

    No jak słowem, to nie automatycznie.

    --
    Grzexs

  • 4. Data: 2017-09-03 22:34:16
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Grzexs" napisał:

    > Czy ktoś wie, czy istnieje telefon, który ma taką funkcję: automatyczne
    > odbieranie i przełączanie w tryb głośnomówiący? Potrzebuję czegoś takiego
    > dla osoby po wylewie, która ma zaburzoną koordynację ruchów.

    W zasadzie każdy telefon z Androidem. Wystarczy zainstalowany MacroDroid
    (nawet w wersji bezpłatnej) i kilkulinijkowy "skrypt".

    JoteR

  • 5. Data: 2017-09-04 14:55:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-03 o 21:10, Grzexs pisze:

    > No jak słowem, to nie automatycznie.

    Podejrzewam, że na to jest już jakaś apka w androidzie lub iStore.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2017-09-05 08:28:27
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-09-04 o 14:55, Liwiusz pisze:

    > Podejrzewam, że na to jest już jakaś apka w androidzie lub iStore.

    Coś w tym stylu pewnie:

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 7. Data: 2017-09-05 08:29:06
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > Podejrzewam, że na to jest już jakaś apka w androidzie lub iStore.

    Coś w tym stylu pewnie:

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ma
    thalogic.autoanswer&hl=pl